Babysång

Idag har vi varit på babysång för första gången.. Vi gick dit med Patrice och Melvin.. det var skoj, kunde dock inte låtarna, men man lärde sig snabbt.
 förvånad... jepp;)
Idag lagade jag maten till Vera det blev fisk med potatis och morötter.. det slank ned, men hon fick bara en smakpotion för det kan vara lite sådär med fisk (är tydligen lite lätt att vara allergisk mot det!!)Hon gillade det, så imorgon blir det mer!! Bvc sa att vi kunde börja med kött och fisk nu, för att hon äter så bra.
Igår var vi ju på Bvc för 5 månaders sprutan, det gick bra skrek när hon blev stucken plus tårar, gick över snabbt, skrek lite mer lite mer tårar vid den andra sprutan.. men det gick fort och det gick fort över. Så var laddad att kvällen skulle sluta med skrik och feber... men inget.. kanske lite i natt men inte värre än det ... eller jo.. hon sov inte mycket i natt.. låg och pratade flera gånger (tillockmed med peter som annars sover) sen skrek hon några gånger oxå.. så en annan har inte sovit nåt.. hoppas det var nåt sprut relaterat så att det inte kommer vara så nu.. för jag vill sova på natten.. jag pallar inte att inte sova.. Och i dag är hon som vanligt. Hon var nog förresten kanske lite slöare på kvällen men inte märkvärt..
 

Nu tackar jag för mig.. ps min syrra bakar semlor!! är så sugen synd bara att man bor för långt bort, annars hade jag hälsat på om nån timme;)


Kommentarer
Postat av: Iza

Söta ni är på bilden! <3 får hoppas att hon inte börjar skrika på nätterna, det är inte kul ;/

2010-02-18 @ 15:24:35
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så fina ni är :)



Vi tänkte också baka semlor idag, men tiden flög iväg så det får bli i morgon istället, mums! :)

2010-02-18 @ 21:04:55
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Mellansyrran

hehe, ja synd det, har precis tryckt i mig min andra hembakade semla nu, å det är sååå gott!!

Puss

2010-02-18 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0