Dop i helgen.

I helgen har vi haft dop, det gick  jätte bra.. Vera var jätte duktigt i kyrkan♥

 Här får hon "vatten" på huvudet... (själva dopet)

 Nu var dopet avklarat...

På bilden från vä: Peter och Vera, Stefan (fadder), jag och Iza (fadder).. Riktigt bra faddrar:)

Uder dopet läste mina systrar en varsin dikt, de var jätte duktiga och dikterna jätte fina jag blev riktigt rörd och tårögd♥  Så fina!
Hela den dagen gick jätte fort, han knappt hälsa på alla på fikat..
Så jag passar på att tacka alla här, Tack alla ni som kom och tack för alla fina presenter Vera fick..
Och ett  stort Tack till Aino och Jayanthi som hjälpte till under och efter fikat, super snällt.

Efter fikat åkte delar av min familj och Peters familj hem till Peters föräldrar där vi åt middag och fikade (igen) haha.. det var riktigt trevligt.. och det blev en sen kväll och en väldigt lång dag.. Innan vi åkte hem kom Micke och Lisa, Packa och packas syster förbi.. så det blev lite snacka i köket.. innan vi åkte hem,..

En stolt moster (Bianca) håller i Vera.. som för första gången vågar hålla:)




Kommentarer
Postat av: Nina

vad fina ni är o speciellt Vera :-) vad kul att det gick bra! Grattis till er alla!

kramar från Nina

2010-02-15 @ 13:36:45
Postat av: jeanette

Så fiiint <3 Kul att det blev dop till slut :) Kram

2010-02-15 @ 17:47:16
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: jeanette

Längtar sjukt mycket nu :) Vi ska ha ett väldigt lagom bröllop. Bara de närmaste, blir ca 30 pers :) Alldeles perfekt. Kram

2010-02-15 @ 18:53:13
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Sofie

Tack så mycket! :)



Så mysigt med dop!



Kramar

2010-02-15 @ 22:12:09
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0