Fint väder..

I dag när jag var ut med Tyzon var det verkligen ett fint vinter väder... gatorna var plogade och solen sken.. jag riktigt njöt. Vi ställde in öppnaförskole trippen i morse för att när jag vaknade var det nästan 20 minus.. inte de bästa förutsättningarna för att ta en promenad på 40-50 tur bara.. Vera har blivit snorig oxå, så vi gjorde rätt som stannade hemma.

Marina och Alicia kom hit på lunch och fika.. det var riktigt trevligt. och våra töser fick "leka" lite.. sötisar...
När de gick vilade vi lite på soffan.. och nu sitter jag och väntar på att min karl ska komma hem, fast det var inte ens säkert att han skulle hinna hem innan innebandyn, så då ses vi inte förrän 11 i kväll... Vi saknar dig Peter♥


Kommentarer
Postat av: Marina

Tack för igår det va trevlans! Söta de är våra små tjejer <3 hade bäst! Puss och Kraam

2010-02-23 @ 09:36:17
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0