lördag

Hade en riktigt trevlig fredagkväll.. med massor av mys. Ville bara att ni skulle veta det;)

Idag har vi varit på resemässa i konsert och kongress, det var vi och 50 plusarna, haha, fast vi fick veta det vi skulle, det vi gick dit för;)
Efter det gick vi till ming och åt lunchbuffé.. gött. Såg Eddie från Idol där;) Linköping är ju såå kändistätt haha..
Det blev en sväng in på polarn och pyret, fick dock inte handla nåt för Peter. Stefan, Emma och Måns följde sen med oss upp på en snabb fika innan de var tvungen att skynda sig till Babyproffsen..

Nu har jag sytt, jag har lyckats med det, har nog inte sytt sen jag gick i 7-8, jo en gång.. någonstans i mellan då nu har jag sytt en kjol till mig med hjälp av mormor..

Det jag har sytt är ett "påslakan" till täcket som Vera ska ha i vagnen, leopard mönster som jag gillar;)
Jeans leggingsen köpte jag åt Vera på H&M i fredags kunde inte låta bli de var så snygga.. de har fått in så mycket fina vårnyheter...

Nu ska jag se melodifestivalen!


Kommentarer
Postat av: Marina

Va duktig du ää..sa ju att du kunde sy! Kolla oxå på de leggingsen men köpte dem aldrig..de är snygga :P cs imorn! Kraam

2010-02-06 @ 21:02:17
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: mamsen

Jag sa ju att du kan bara du vill Puss

2010-02-07 @ 03:25:02
Postat av: gennet

Vad duktig du ær :)

2010-02-07 @ 10:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0