måndag

Vaknade som vanligt idag innan 8, men det var så ljust så jag trodde först att klockan var vid nio, fick en chock när jag såg att den bara var 7.48.. det har blivit så ljust på morgonen så snabbt, vi går verkligen mot ljusare tider..


 
Vera i morse när jag åt frukost, hon gillar verkligen att vara i gåstolen.. nu sitter hon mest i den och trycker på knapparna, men hon kan förflytta sig lite i den går sakta men säkert.. jätte sött att se♥

Men vet dock inte om det är så bra att sitta och gå i en sån för tidigt?!

Idag har vi varit på öppnaförskolan, det var skoj.. det var en ny låt vi sjöng om nåt flygplan och barnen fick "flyga" lite.. den gillade hon jätte mycket. Vart jätte glad. Hon var dock ganska trött under sångstunden, så när vi gick slocknade hon ganska snart i vagnen och sov lite mer än 3 timmar.. gött. Hann med lite mys med pappa innan han skulle i väg på innebandyträning.

nu ska jag kolla på tv.


Kommentarer
Postat av: jeanette

Hihi blev alldeles pirrig i magen när jag hörde fågeln, hihi.. Finns bild på tatueringen i kategorin tatueringar =) Kram

2010-02-09 @ 08:21:33
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0