måndag..

Idag har jag inte gjort många knop.. Har åkt på en dunder förkylning... blä.. Vera är dock bara lite snorig, hoppas att det inte att det blir värre. Så idag har vi inte gjort nåt spec, tror dock Vera tycker att mamma varit lite tråkig idag.

När Peter kom hem blev hon glad... äntligen någon med fart i. Han gjorde soppa åt mig plus att han köpt en chokladkaka åt mig.. min älskling♥ då blir man glad.
Sen hyrde han även en film som vi ska se Wallander -dödsängeln hoppas att den är bra.. har inte sett många Wallander.
Peter har precis gett Vera gröt.. Det gillar hon♥.. mums
nu ska vi se filmen..


Kommentarer
Postat av: jeanette

Oki =) Jag har väl 8 kg kvar tills jag hamnar på min vikt innan graviditeten, men jag vill ju helst gå ner 15. Än så länge har jag gått ner 2.5 kg på två veckor nu, sen jag börja träna och dricka nutrilett. Innan det hade jag ju gått ner 12 kg sen förlossningen. Men det e riktigt gött nu när jag börjat träna igen, och när man ser resultat. Kram

2010-02-01 @ 20:14:42
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Mamsen

Hoppas du mår bättre i morgon puss

2010-02-01 @ 21:31:19
Postat av: jeanette

17.5 kg, det måste du ju vara nöjd med?? Det e jätte skönt att ha börjat träna, så man blir fast i kroppen igen =) Hihi

2010-02-02 @ 12:04:53
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0