mysdag..

Idag mötte vi Marina och Alicia på stan, vi skulle äta lunch, vilket vi gjorde på Clara´s, men tyckte inte att maten var speciellt god där:(  Skulle tydligen vara ett "mamma cafe" men de enda mammorna där var jag och Marina. Efter maten tog vi en sväng på stan... lite små shopping blev det;) Sen blev vi så kaffe sugna så vi gick till vårt favvofik och tog en latte och chokladboll:
 gött!!
Vera blev väldigt ledsen när vi var och fikade, men det blev bättre när hon fick lite mat i magen, hon fick potatis och majs puré, det slank ned lätt.
Den här dagen tycker jag var riktigt mysig, skönt att få prata av sig lite..
Tack Marina och Alicia för en mycket trevlig dag♥

Vera på vägen hem.. Då skulle det sittas i vagnen!! Men lade henne efter ett tag och då somnade hon gott... ville bara sitta ett tag och titta på folk;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh så söt i lilla nalledressen! Sån har jag också köpt :)



Fikan såg väldigt god ut.. mmm.. Ibland tröttnar man på Espresso house, men man vet alltid vad man får och det är bra :)

2010-02-10 @ 10:31:14
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

God middag snäckan.Klart det är ok att du har länkat mig på din sida som jag har gjort med din på min sida...Så mysigt med fika och shopping.Skönt att lillen blev mätt och belåten efter maten.hur gammal är hon nu? Söt bild på henne.Har med den dressen :) Så gott det ser ut med fika..ska nog baka lita choklad bullar i dag med innan fikan..:) Ha en skön osndag.kram kram

2010-02-10 @ 11:17:51
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Marina

Tack för en mysigdag igår! hade bäst! kraam

2010-02-10 @ 11:55:47
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: mamsen

det där lägger sig fint på låren . Vera är lika gullig som vanligt . Puss ses på lördag hoppas jag

2010-02-11 @ 14:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0