söndag..

Som söndagar brukar vara, var jag och Vera uppe tidigt.. fast idag tidigare än andra söndagar.. Vi gick upp och lekte.. slätå  vi peter sova ut..

Vi har även varit på babysim, men idag var det inte Veras dag, hon var så trött när vi var där så när vi gick ned i badet började hon gråta.. så det var bara att gå upp med henne. Sen efter ha varit uppe gick vi i igen, då blev det bättre, fast hon såg såå trött ut, plus att hon var nära till gråt ibland.. När vi sjöng sista låten då de ska ligga på axeln, höll hon nästan på somna, hon började gosa in sig hon mig.. så direkt efter den sista sången gick vi upp..

Idag har Peter fått vara hemma med Vera, jag var nämligen in och jobbade i två timmar idag. Det var skoj, tror att det är viktigt att Peter får lite kvalitetstid med Vera utan att jag är där..
Så skönt det var att komma hem sen;)

Nu i kväll har vi varit hem till Camilla, David och Albert och ätit mat och spelat sällskapsspel, mycket trevligt, men nu är jag såå trött.. vet inte ens om jag orkar slö titta på tv..


Kommentarer
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman.Hoppas att helgen har varit en skön och mysig helg med familjen..Vad jobbar du med?

Skoj med babysim...Har inte börjat än och är lita osäker om man ska eller inte..Återstår att se..

Hoppas att du får en skön måndag?`Allt bra med lillen? Min prins har blivit lita täppt i nästan och tycker det är små jobbigt..Håller tummarna att det snart försvinner.Ha en skön dag.kram kram

2010-02-08 @ 08:18:13
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: jeanette

Ja ibland får man allt unna sej. Helgen har vart lugn och skön, tatuera mej igen i fredags =) Hur har ni haft det? Kram

2010-02-08 @ 08:49:04
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej!! japp vi kommer till öppna idag så vi ses där =)

Ne, ena katten pissa på mattan det första hon gjorde när vi kom hem, så det var mitt fel enligt T o sen var Elliot jättelessen hela em/kvällen o eftersom han har knappt gråtit en gång medans vi var hos min mamma o pappa så kändes det tråkigt att han ska göra det när han kommer hem. E nästan som han inte trivs här hemma :(

Tur vi ska flytta!

ses snart! kramis

2010-02-08 @ 11:30:40
URL: http://brincken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0