tisdag

Är fortfarande förkyld:( Men kunde inte sitta inne hela dagen var tvugen att ta en promenad.. så varför inte ta den promenaden till tygaffären...
När jag skulle möta upp Sandra som skulle följa med, satt en hund i den kröken, helt ensam, jag såg ingen ägare någonstans.. så när jag gick förbi den, gick den i väg en stund, men jag såg den hela tiden, den såg rädd ut men hade halsband och bricka. Alla som hade hund och var på väg åt det hållet vände... stod där ett tag men såg ingen.. lyckades kalla på hunden och fick han att sitta på samma plats, så jag närmande mig hunden för att jag tänkte jag skulle kolla brickan.. men då gick han igen.. och jag försökte kalla på honom.. men han gick under tunneln och jag efter.. då hör jag Sandra skrika på mig, hon trodde jag vände hem för hon hade tagit för lång tid, haha fast jag hade inte väntat länge, skulle bara ta reda på var hunden tog vägen.. men jag såg han inte.. så jag hoppas att han hittade hem..och det var folk som gick förbi och tittade på mig och hunden..
Men vad är det för ägare som lämnar sin hund att sitta i en cykelkorsning.. och fine om man vill träna sin hund att sitta och vänta på samma ställe men då kan man ju inte gå så långt att man inte ser den.. tyckte så synd om den... vill veta vad som hände med den stackarn... Det hela var mycket skumt.

Jag ,(Vera i vagnen) och Sandra hann med två tygaffärer och monki och gina tricot.. Nu har jag äntligen hittat en klänning till dopet, och den hittade jag på jobbet:) och jag som har letat efter den perfekta klänningen.. såg en på monki som var ganska lik den här först.. men den var slut i hela Sverige och det gjorde mig ledsen, men nu när jag hittat den här är jag glad igen:)

Ikväll åt Vera massor av gröt och nu ligger tösen och sover så gott i sängen. Hoppas att hon sover länge.. de senast dagarna har inte det med säng tiden funkat, så hoppas att vi har kommit in i fas igen.
Peter är som vanligt på innebandy träning i kväll. kl 21 börjar House säsongs premiär jippie... sen kl 22 är det FINAL av paradise hotel.. vem vinner? Tror att Jackie och Patrik har stor chans. Vi får se...



Kommentarer
Postat av: jeanette

Svar: Jag tränar på motionspalatset i stan här. Där e man medlem och har personlig tränare som håller koll på en. Jag har ett styrkepass (som jag oftast kör) och ett konditionspass.. På styrkepasset så värmer jag upp ca 10 min på löpband, sen har jag 5 styrkemaskiner för, ben, armar, mage och rygg som jag kör 15*3 på varje, sen avslutar jag med crosstrainern. Jätte kul =)

2010-02-03 @ 09:01:03
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman..Skönt att komma ut en runda fast man är smått förkyld..Känner med att jag börjar blir smått..Min prins är smått täppt i nästan.tycker så synd om honom..De förstår inte att man kan snyta sig som vi vuxna..Hoppas att det försvinner snart för honom..

Skönt att di hittade en klänning..Du kan väl lägga upp en bild på den..Alltid skoj att se kläder :)

Förstår att du stannade kvar och tittade på hunden för det hade jag med gjort.Tycker med synd om den..Hoppas att ägaren kom och gick hem med den i värmen..Ha en skön onsdag.kram kram

2010-02-03 @ 11:19:30
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

God eftermiddag vännen..Inget skoj att vara ute på vägen med bilen i detta väder..mindre skoj att det var massa fel..Hoppas att det går lätt att fixa...Hoppas att du har en skön eftermiddag med din sessa..Här är det med bra..sitter och äter en macka och kommer på min son att han gillar att ha fingrarna i munen och räka tunga..hihih.de lär sig varje dag..och det är så skoj..Gillar dok inte när han har tummen i munnen så då åker nappen fram..hihi--Kram kram

2010-02-03 @ 13:59:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Hoppas att det är ok att jag har länkat din blogg på mina länkar..kram

2010-02-03 @ 14:07:05
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0