vad helgen bjudit på..

Vi var på ett års kalas igår. Men innan vi åkte till kalaset fick vi fin besök hit på götgatan;) det var nämligen Lotta och Sara som hälsade på.. det var så kul att se dem, det var ju inte igår om man säger så. De fick se lilla Vera, jag antar att det var den stora anledningen att de kom.. en annan kommer ju tvåa numera;) hihi.. men det gör jag så gärna. Sara var ju i Linköping och hälsade på hon är annars Uppsalabo. Som både jag och Lotta varit. Det var i allafall super trevligt att ni ville komma och hälsa på. ♥
Det var Veras kusin Måns som hade kalas. Det var riktigt trevligt. Han fick ett trumset av oss;) Så nu lär det bli liv i luckan.. han gillar nämligen att slå och banka.. en riktig trumspelare;)
Efter kalaset åkte vi med till Peters päron, där vi åt middag och Peter, hans bror och måns passade på att basta medans maten tillagades.. själv däckade jag nästan i soffan... var så trött.
Efter maten var det bara att kasta sig i bilen för att skynda sig hem för melodifestivalen.. missade de två första låtarna:( I bilen hem skrek Vera hela vägen hem, stackas lillan min.. så peter fick klättra bak och sätta sig med henne..
Appropå melodifestivalen hur kunde killarna med låten Idiot komma vidare ens första gången!!! Fy fasen den var ju så kass.. usch.
Idag vart det som alla mornar en tidig en. Så vi gick upp. Sen blev det ett bad för Vera... och nu doppade vi Vera under vatten.. ville inte vänta så länge som vi är tvugna på simskolan.. Hon blev inte ledsen i alla fall och det är ett plus;)
Annars har vi typ inte gjort nåt.. innan Peter åkte till match gick jag och Vera och lade oss en stund igen vilade förmiddag. När vi vaknade var det dags att gå ut med Tyzon.. idag har det ju varit ganska varmt ca 6-7 grader varmt.. hmm. snön börjar smälta:( alltså massor av vatten på gångbanorna.. inte så kul.. men vi gick inte världens längsta sväng heller. tänkte att vi skulle ta en längre promenad nu när Peter kommit hem igen.
Sen har vi även haft ett videosamtal med Veras gammelmormor på msn.  Det var trevligt.
Så den här söndagen har bara varit en slappar dag.


Tuffingen Vera i förmiddags;)


Kommentarer
Postat av: gennet

Trumset... Førældrarna var væl jætte tacksamma før det... ;p

2010-02-28 @ 17:05:18
URL: http://gennetsereche.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv:

Usch ja vad jag var orolig.. men det var ett väldigt enkelt och snabbt ingrepp.

Jag höll honom och ammade.. Sen bedövade de handen med en spruta och då skrek han.. men sen låg han lugnt och åt hela tiden. Jätteduktig :)

Två små stygn fick han.. och på onsdag ska bandaget tas bort.

2010-02-28 @ 22:06:36
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: gammelmormor

DEt var så trevligt med en pratstund med Vera gullhönan Kram

2010-02-28 @ 22:15:23
Postat av: Iza

Låter som en fin helg ! :)

Och min tuffing är så söt ! <3

2010-03-01 @ 00:13:13
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

God eftermiddag gumman.Låter som en mysig helg..hihhi..skoj med presenter till de små..mindre skoj när de ska trumma på den när man inte orkar höra mera..hihihi.Ha en skön eftermiddag.kram kram

2010-03-01 @ 15:13:49
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det var väldigt kul att se er alla 3 :O) Men det är klart att Vera drog lite extra. Vi aknske kan ta en lunch någon dag?



kram

2010-03-03 @ 12:24:09
URL: http://lottamaja.blogspot.com
Postat av: Johanna

Vilken liten tuffing :)



Kolla gärna in mina auktioner på tradera :)



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=893536

2010-03-08 @ 12:14:45
URL: http://ensamstoltmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0