19/1-10

Idag har vi varit hos Marina och Alicia på lunch och fika. Där var även Sandra, Johanna och Wilma, det var en super trevlig dag. Efter det åkte jag till Ikano/ Ikea för att köpa stöd till matstolen (veras). Vera fick även en leksak av mig där.. en röd somm hon gillade massor:)
Idag var det inte roligt att gå ut med vagnen och hunden, det gick ju knappt att dra den, så det blev ingen lång promenad för chico idag heller:( men jag kan inte göra nåt..
Nu sover Vera och Peter är på träning och jag själv sitter här samtidigt som jag slö kollar på handbollen.. än så länge ser det bra ut.

Är lite trött, ska nog lägga mig ned i soffan nu...


Kommentarer
Postat av: Marina

det va jättemysigt att ni kom... vera är ju så gó :) pratar ju som bara den :) sötis! Kraam

2010-01-21 @ 18:41:56
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0