gjort en god gärning..

Först. Tyzon blev 3 år i måndags.
grattis gubben..
När jag var ute och gick i måndags hittade jag ett etui med diverse kort i. Tillhörde nån kille.. Så jag tog hem det och vi kollade upp honom på hitta så ringde vi honom och sa att korten var här. Han blev så klart jätte glad. Så igår var han förbi och hämtade upp dem. Han hade inte hunnit spärra nåt, så det var ju tur.

Igår var vi även på Bvc nu väger min älskling 6110 g och är 63 cm lång.. hon växer så att det knakar..
Nästa gång vi går dit blir det spruta igen.

I helgen ska vi börja med mat, det ska bli jätte skoj.
Idag har vi varit på stan med Marina och Alicia. Köpte ingenting.. jo frimärken... Duktig jag är...



Kommentarer
Postat av: gennet

Oj, vad lång hon har blivit... Har iof inte målt Liam på noen uker... Men sist var han 66 cm.

Så Ole har blivit invitert till dot men inte jag.. grrrr

:P Vet inte riktigt om vi får det till... Vi måste tænka lite på det.

Och ni ær inte vælkomna hit innom min åtta veckor utan godis :)

2010-01-13 @ 21:38:53
URL: http://gennetsereche.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra gjort! Man skulle ju bli jätteglad själv om ngn ringde o sa att man hittat ngt man tappat. =) Kramar

2010-01-14 @ 06:36:30
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: mina

God eftermiddag..skönt att de växer som de ska o mår bra...hoppas att ni får en skön helg..kram kram

2010-01-15 @ 15:08:07
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Filip

Sveriges enda hund som konstant är snorig =)

2010-01-20 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0