Heldag på stan...

I dag har jag och Vera varit på stan tillsammans med Patrice och Melvin och Emma och Nike. Vi gick först en sväng på stan, sen gick vi och käkade lunch inte super lätt att hitta ett lunch ställe som tar tre barnvagnar. Men vi hittade ett till sist:)
Sen gick vi en sväng till. Blev lite fynda shopping.. lite rea;) kul.

Jag är såå trött, V har börjat skrika lite på natten.. hon har gjort det ca 2-3 nätter nu. Hon har inte gjort så förut, så nu är jag så trött för man är inte van. Hon brukar ju vakna men då är det bara ge henne lite mat eller stoppa i nappen, men nu är det gnäll/ skrik och det vanliga hjälper inte.. så är hon i gång en stund.. så mina sov rutiner är lite ruckade.. så innan jag kommer in i det här så kommer jag att vara trött!!

Peter är på träning i kväll.. och jag ser på bygglov för första gången;) Nu håller jag på att bli vuxen;p


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Nej, jag ska bara jobba tre dagar till :)

2010-01-26 @ 20:20:56
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Mellansyrran

Hehe, ja det är kul med sådanna program, eller hur? Tantvarning på dig nu!! Hahaa

Puss

2010-01-26 @ 21:32:18
Postat av: mamsen

Du är vuxnare än jag , men jag är ju bara barnet än puss

2010-01-26 @ 22:48:32
Postat av: Emma -Andy-Noah-Nike

Tack för idag! Kram

2010-01-26 @ 22:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0