infomöte och hörselkontroll..

Idag var vi på infomöte om babysim, det gick bra.. massor av barn där;) man hörde inte så mycket av vad som sas. Efter informationen fick vi gå och kolla på bassängen samt köpa badbyxor om man inte hade några. Blev ett par vit och blå randiga med hjärtan på. Det bjöds även på fika.. det var smarrigt.
Efter det var det bara för mig att åka hem ta hundarna och gå ut. Så fort jag kom hem var jag tvungen att ta upp sessan min, för att hon skulle vara vaken så länge som möjligt innan hörselkontrollen.. för där skulle hon sova.
Så när jag åker dit åker jag med en riktigt trött tjej. När vi kommer in på sjukhuset springer jag och letar efter var jag ska, gick vilse några gånger, frågade en tjej hon sa att det var på andra sidan... jag som just var där, då var det bara att gå tillbaka.. sen fanns det ett bord där det satt två tanter från röda korset som var där för att hjälpa folk hitta. Så jag frågade dem och fick hjälp. Vid det här laget skrek sessan min ganska mycket, för att hon är trött och vill upp. När vi kom dit sa de att vi skulle gå till väntrummet, hann bara ta upp sessan sen kom de och ropade upp mig. Väl inne satte de elektroner på pannan och andra ställen på huvudet. plus nåt i örat. Nu skulle jag försöka få henne att somna. Till sist fick jag ge henne bröstet och då somna hon. Hon sov väl ca 20 min, sen vaknade hon pigg, ( hon är duktig på att ta power naps) och hon pratade som bara den. Efter ett tag vi försökt hålla henne jätte lugn, då hon fick titta i barnböcker. Så kom doktorn in och sa att de inte kunde tyda nåt av det här, för hon sov väl inte tillräckligt länge.. och hon visar inga tecken på att somna om, så vi skulle få en ny tid. Men han sa att kurvan gick uppåt, och att det verkade lovande, men han kunde inte säga nåt. Så nu ska vi få en ny tid och gå dit igen... Hoppas att hon sover bättre då, förstår om hon inte vill sova, när det var nya människor, nytt rum och massa nya intryck.
Måste säga att personalen där var jätte trevlig, det är jag såå glad för. Man mår så mycket bättre själv när man blir sådär bra bemött. Så glad.
 Nu sitter jag och väntar på att Peter ska komma hem från träningen. Vet inte när han kommer hem, men snart hoppas jag, vill gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är la klart hon inte vill sova när det är massor med folk där...hihi...hm..är det något fel på hennes hörsel tror dem? :(

vi måste ha en träff snart igen...allihopa kramisar

2010-01-14 @ 23:14:38
URL: http://lillabumman.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Det är bra att det inte har blivit sämre .Hon sover nog lika bra som mormor ,snarkar direkt ,sover djupt och en liten stund bara . Puss

2010-01-15 @ 01:15:31
Postat av: Tessan

Jo tack allt är bra med oss. Hur är det själv?

Hoppas att det finns hos er också, tror att det kan vara riktigt roligt både för mej och Emilia att gå på bokprat.

2010-01-15 @ 09:36:01
URL: http://pilia.blogg.se/
Postat av: gammelmormor



vi får hoppas att lilla prinsessan inte har ärvt min dåliga hörsel.Puss kram

2010-01-15 @ 10:01:32
Postat av: Abeljennie

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-07-19 @ 09:38:59
URL: http://abeljennie.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0