Lördag kväll med scary movie på tv..

Sitter och tittar på scary movie.. P har gått till en i innebandy laget, det var tydligen fler som skulle dit så det blir väl fest, men utgång har jag sagt nej till...
Vill inte att han ska ramla in här vi 4-5, inte för att han skulle det... men jag poängterade bara det!! Men det var bara för att jag var bitter för att jag varit ensam hela dagen, och inte kunnat gjort nåt för jag har hundarna och det är för kallt.

Haha, tänker på när scary movie kom, vi tittade på den såå många gånger och asgarvade varje gång...
Vera sover nu, hoppas att hon vill sova tills jag lägger mig. Så kan hon få mat sen ska hon läggas i sin säng, jag var duktig med att lägga tillbaka henne igår efter att hon ätit... Men måste säga att det är så mysigt att ha henne sovandes brevid sig...



Kommentarer
Postat av: mamsen

Du faller in i mitt mönster ,hemma tar hand om barn låter karl ha kul .puss och kram

2010-01-10 @ 00:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0