Måndag

I dag har vi varit på öppna förskolan igen, det var kul och Vera var vaken när vi sjöng, det var skoj. Hon tyckte dock att det var lite skumt när jag lyft upp henne mot taket och sen höll ned henne mot golvet (en sång).. hon såg skeptisk ut.. men Ivan som var brevid oss skrattade som bara den... Vera kanske skrattar åt det nästa gång!
Träffade även en blogg kompis där.. det var mycket trevligt att ses i verkligheten. Vi ses väl igen nästa måndag?:)
Sen på kvällen var jag och Vera och Tyzon över till Marina och Alicia och Pärlan, på tårta:) Marina har ju fyllt år....
Det var riktigt mysigt.. och Vera och Alicia mös med varandra.. Nu börjar de prata med varandra.. och snurra intill varandra... riktigt kul att se.. Våra sötisar♥


Här var nog Marina intressantare än jag... hihi. Sötisar♥


Kommentarer
Postat av: Marina

De är ju så söta våra små troll <3 Tack för presenten och en mysig kväll! cs på ons! Kraam

2010-01-25 @ 22:04:25
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: mina

Godmorgon gumman.Skoj att det var en trevlig måndag med öppenförskola & träffa en blogg vän..Söt bild på de..Ha en skön tisdag gumman.kram kram

2010-01-26 @ 08:01:47
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Johanna

söt ungar!

2010-01-26 @ 10:43:42
URL: http://lillabumman.blogg.se/
Postat av: Ida Ståhlspets

Ska bli så otroligt roligt att träffa dig, Marina och era söta döttrar längtar / Ida :)

2010-02-02 @ 23:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0