Skaplig promenad;)

Idag träffades vi mammor för att ta en promenad till öppnaförskolan i Berga, promenaden dit tog 50 min, samma hem, så vi var riktigt duktiga. Fe var riktigt trevliga på Bergas öppna. Var en sväng till Vallas öppna förra måndagen och där var personalen inte spec trevlig och de påpekade att det var bara för dem i Valla. Inga föräldrar där hälsade ens. Men på Bergas var de jätte trevliga både personal och föräldrar. Våra barn verkade trivas jätte mycket, men sen när det var dags för sång stund satt Oksana med Ivan i soffan han halv sov... Sen i den första sången blev Vera grinig=trött så jag satte mig i soffan jag med och hon fick bröstet och somnade snart. Sen var det Hanna och Walters tur att sätta sig vid oss, han somnade med;) Det var bara Camilla och Albert som var med på hela sångstunden.. men han sov en stund lite tidigare... Det blev mycket för våra små, vi hade varit där ganska länge, så förstår att de blev så trötta. Plus att det var många nya intryck. Så nästa vecka går vi dit lite senare så att de är pigga och fräscha under sångstunden. Det var en trevlig dag, med en lång promenad. När jag kom hem var det bara att gå in och hämta hundarna, för att vi skulle på husvisning... vet ej vad vi tycker, första gången vi båda känner så.. Mäklaren hade inget informationsblad kvar till oss, så vi har inte läst nåt om det.. hon skulle maila det till oss, så efter det kan man veta vad man tycker i allafall....

Nu har jag nattat lillan och sitter och tittar på idrottsgalan..


Kommentarer
Postat av: Linda

Meeeen, går ni till öppna förskolan här o du säger inget?! det var det värsta ;) Vi tänkte gå dit på onsdag. Visst e dom trevliga?! Vi gillar dom där o Elliot älskade sångstunden sist vi var där innan jul =)

Armbandet var skit snyggt! Ska kika in på sidan du länka nu =)

Kram

2010-01-18 @ 21:32:43
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Åsa F

Var har ni kollat på hus? Nu blev jag nyfiken...:) Kram

2010-01-19 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0