Söndag... imorgon börjar Peter jobba..

Idag fick vi höra Vera skrika för fullt för första gången.. Hon var verkligen ledsen... lillan, det skär i hjärtat när man hörs sånt. Hon blev så ledsen efter badet, varför vet vi ej, börjar undra om det kanske är öroninflammationen som är tillbaka, ska till BVC på tisdag så då ska jag höra med henne.
Vi tog en tur till Ikano för jag skulle kolla lite, jag köpte en klänning.. men vet inte;o det är fin och så.. men, men
Det blev en mössa till Vera och Peter köpte en skjorta.. Jag som skulle köpa en klocka kom hem utan, är världens veligaste.. så det blev ingen avaktar ett tag till...
När vi kom hem från Ikano satt Iza i trappen och väntade på oss. Kul och se henne;) det tyckte Vera med;) Hon fick ju lite kläder, det blev populärt...
Vi fick i oss lite mat oxå blev spagetti och köttfärssås..
Hon åkte hem vid halv 5, hon börjar på praktiken imorgon. Ska vara i aphuset.

Själva ska vi till Emma och Jonhte på middag och mys snart, det ska bli skoj var ett tag sen vi träffades.

Mina älsklingar♥

Nu ska vi gå!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så fin blogg du har

2010-01-10 @ 18:48:41
URL: http://alexandraljung.blogg.se/
Postat av: V I L J A

Svar: Hehe näe vilken syrra! Det är faktiskt riktigt roligt :) Speciellt det där med husbygget :)



Haft en skön helg?

2010-01-10 @ 19:14:15
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Sofie

Söt bild :)



Ja, filmen var bra :) De där ekorrarna är ju så bedårande söta, och roliga.. hihi..



Kram

2010-01-10 @ 21:47:18
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.minstudio.blogg.se , nya tävlingaar varje måndag,kolla in dagens!

2010-01-11 @ 09:10:01
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Lilla trollan! Vilka söta byxor hon har. & Vi har varsin Peter ser jag - de är ju bara bäst ;)



Åh, då kanske jag kan fråga dig om lite råd angående flygningen? Hur gjorde ni med mat och så? Eller du kanske ammar? Funderar bara på hur det funkar med flytande mat genom säkerhetskontrollen...



Vi har inte bokat datum för dopet ännu, men vi hoppas det blir i slutet av februari eller början av mars. Känns som att det börjar bli dags nu!

2010-01-11 @ 09:14:13
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: J o s e f i n e - mamma till Filippa

Ingen aning, har inte fått dom än, hoppas att vi kan börja på söndag.



Hon föddes 31.e oktober 2009.. Eran då? Vilka fina byxor, vart är dom ifrån?

2010-01-11 @ 11:00:31
URL: http://kwamrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0