Söndags mys!!

Morgonen började med mys.. vi låg och drog oss i 1 h och 20 min... är så mysigt och kul när Vera pratar och ler stort åt en...

Sen har det varit babysim... det gick jätte bra, idag var det nog roligare, och ingen napp.. flyta på rygg gick bäst för när hon låg på mage och flöt tuggade hon på min hand, (sötnosen) dock inte hela tiden, tittade upp några gånger så vi fick ta några bra kort. När hon flöt på rygg drog hon upp benen i vädret såg ut som en lite söt boll.. hihi..



Efter babysimmet var vi och handlade, det behövdes kylskåpet är tomt, vilket det brukar vara på söndagar! När vi kom hem, var det mys i soffan ett tag... innan vi var tvugna att ta tag i disk och dammsugning...



Till middag åt vi hemma hamburgare och Vera åt morot;) det var andra svängen med morot. Första svängen gjorde jag den själv, men jag tyckte det var svårt att få den slät så nu blev det burk morot... det gillades, var tillockmed tvungen att fylla på tallriken igen.. Försig blir man hungrig av att bada:)

gott med mat!!

Nu är det fotboll på tv:n. Peter och Jonthe tittar, Vera sitter i Jonthes knä så jag får tid att sitta här framför.



Kommentarer
Postat av: Marina

gott med morot..överallt :P kraam

2010-01-31 @ 18:56:26
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: jeanette

Hihi va söt hon e =) Ja det e verkligen skit kallt. Jag vill ha vår nu, så jag kan ta på Hugo shorts och linne, så man ser hans söta små armar och ben =) Hur har det gått för dej med vikten sen förlossningen? Alltid roligt att veta hur det går för alla andra oxå. Kram

2010-01-31 @ 20:34:31
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Fia

Åh vilka fina bilder! Och vad stor hon har blivit! Vi måste se till att träffas någon gång snart igen. =) Jag fick ju aldrig en ordentlig titt på Vera sist... Och så vill jag ju träffa dig också förstås =)

2010-02-01 @ 15:41:09
Postat av: Mamsen

Hon verkar gilla att bada Kram

2010-02-01 @ 21:29:04
Postat av: Iza

Sötnosar! :)

Om Peter inte kan någon gång på simmet så är det bara att du hör av dig :) <3

2010-02-02 @ 18:58:38
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0