today..

Dagen har promenerat förbi...  Idag har vi promenerat lite, sen tog vi en tur förbi Marina, Kim och Alicia på en fika.. Det var mysigt och Vera pratade på och Alicia bara lyssnade..
Efter fikat åkte vi hem och Peter som trodde Vera skulle somna i bilen hem... skrek i stället hela vägen hem... där fick vi!! Så när vi kom hem tog vi en liten promenad så att hon kunde få sova lite. Nu har lillan vaknat och sitter i soffan mellan mig och Peter.
Ikväll blir det en lugn kväll, hoppas det finns nåt bra att titta på på tv... Peter har som vanligt innebandyträning....


Hoppas att Vera är duktig i kväll och somnar och sover en stund när hennes bedtime är inne, så jag kan få pyssla om mig själv lite...
Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra för middag till oss..


Kommentarer
Postat av: mina

God kväll..Hoppas att du får en skön kväll..Kram på dig

2010-01-04 @ 17:01:14
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Josephine

När vi hittar ett hus/lägenhet så hade vi nog tänkt flytta ihop =) Har varit tillsammsns i över 7 månader nu, så vi tycker att det är dags, vill inte vara ifrån varandra så mycket. Han har dåliga arbetstider och jag har ju Majken. Så det blir mycket bättre när vi flyttar ihop =)



Allt bra med er? Hur gammal är lillan nu?

Kram

2010-01-04 @ 18:38:44
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0