torsdag.

I natt har jag inte sovit nått, nästan. V har skrikit några gånger och vaknat flera gånger. Men i natt när jag var hon stekhet, jepp hon hade feber:( Tog av henne pyjamasen och vände täcket så att det skulle vara svalt och då somnade hon, sen vaknade hon när det vart varmt igen så då vände jag täcket igen och så somnade hon om, och så höll vi på under den senare delen av natten. Plus att hon har blivit förkyld bara sådär:(
Så i morse var jag tvugen att ta tempen på min lilla tjej bara för att bekräfta det jag förstod i natt... mm hon hade feber fast inte så hög, men å andra sidan var hon inte lika varm då heller...
Så idag ska jag bara mysa med min tjej. Man blir så orolig när man vet att de inte mår bra och då är det automatiskt svårt för mig att sova.. Så det blir sova middag för oss i dag!
Vädret är fortfarande snöigt, så det blir en kortis ut med Tyzon.

Nu ligger hon och pratar här i soffan..

 


Kommentarer
Postat av: gennet

ge en puss till lillen frå oss <3

2010-01-28 @ 16:46:27
URL: http://gennetsereche.blogg.se/
Postat av: Hanna

smart det där med täcket! :)



det gick snabbt och smidigt med emil också. 8 h från fösta värken, denna gång tog det väl kanske 3 - 3,5 h. skönt faktiskt att inte dra ut på lidandet =P

vi hade tänkt att han skulle heta sixten men han ser inte ut som en sån.. så vi får se :)

2010-01-29 @ 13:28:28
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Mikaelida

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-03-24 @ 16:03:57
URL: http://mikaelida.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0