Väntar...

Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem, han är och spelar innebandy match. De mäter serieledarna Nykvarn.. Har följt matchen på datorn (matchinformation) i andra låg de under med 5-4 så jag håller tummen att de vänder det här och vinner;)
Vera ligger nu och sover, trodde inte att det skulle gå så lätt ( tji fick jag, fick gå in nu för att hon skrek) hon har sovit ganska mycket under kvällen oxå, försig så är hon nog trött sen i går.. Hon hade en skrik kväll igår så hon kom inte i säng förrän sent, och vaknade lika tidigt som vanligt strålade som en sol.

Idag har jag och Vera varit över till Camilla och Albert på fika, det var mys.. kul att få prata av sig ibland!
Vera och Albert.

När jag kom hem så hade min älskling börjat med maten! Jätte gulligt♥ Då blir man glad. Det blev penne och köttfärsås.
Såg just solsidan 4:ans nya serie.. haha den var kul.. den ska jag följa, jag ser dock inte let´s dance. Det är musikhelg på 5:an i helgen de filmerna ska jag se. Det är rockstar i kväll. Har sett den förr, men det är en ok film.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har Vera napp hela tiden?

2010-01-31 @ 15:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0