borde göra nåt vettigt..

Nu medans V sover borde jag göra nåt vettigt... men det är så skönt att få sitta lite. Och så pratar jag med mormor på msn, det var ett tag sen. Vi brukar annars prata varje dag! Som sagt göra nåt vettigt var det ja.. Nja.. jag ska snart! Borde typ plocka undan saker.. torka av bordet, diska m.m. Det är för många måsten nu tycker jag.
Dock ska jag gå och ta en dusch, gött. Ska ju jobba i kväll så ska väl försöka se ut som en människa idag, är super trött gick ju upp innan 6 i morse.. då tyckte min lilla tös att vi sovit färdigt!!

mammas mob är bäst,( att tugga på)
Till lunch åt jag pastasallad och så blev det jordgubbar till efterrätt;) det var mumma det..
Nä, nu kallar duschen.


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja visst är den söt!



Känner att både kropp och knopp behöver det idag!



Joba lugnt! kramen!

2010-07-01 @ 13:36:22
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Härligt. Ja man får försöka gilla läget! :) Hittills har inte mycket hänt, fjällen över midsommar iallafall. Vi kommer annars bara vara hemma eftersom sambon jobbar. Ni själva då? :)

Kram.

2010-07-01 @ 15:35:29
URL: http://emmelih.blogg.se/
Postat av: Anki - mamma till Jamie

skulle kikat in på sommartorsdagen också, men har ingen ork till det =/ efter att ha vart på djurparken hela dagen så är jag rätt mör och trött. Värmen gjorde sitt också :D men kul var det!



2010-07-01 @ 18:33:42
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0