fredag kväll..

Fredag kväll och vi är hemma i Linköping i natt;) ska bli skönt att sova i sin egen säng.. fast det är bra skönt att ha hus att bo i;) vi ska nog ut i morgon igen, då är jag ledig. Ska bli gött att umgås med familjen..
Vårt nät funkar nu..jippie!! äntligen.
Just det, på jobbet idsg var det någon som hade haft sönder min kopp oxå.. lite snopen blev jag, hade ingen kopp att dricka kaffe i..det var en villeroy & boch mugg... som sagt kanske inte den bästa muggen att ha på jobbet.. men så långt tänkte inte jag.. tog bara den, för det var den enda jag hade som singel (alltså kopp) fick den av min aupair familj. kostar 230 kr, tydligen kollade upp den nu.
Mug Castle, 0,30lr.i.p
 ha en bra fredag kväll.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det var synd på koppen Min grod kopp som jag har på jobbet är försvunnen puss

2010-07-24 @ 15:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0