Lite snabb uppdatering..

Bor fortfarande hos Petersföräldrar och vi har fortfarande inget internet i stan...
I förrgår natt sov jag hemma själv, Vera och Peter och Vera sov i väderstad, det var super skönt att få sova själv, men visst saknar man sin familj, men den där natten var såå behövlig för mig. Jag åkte ut till Väderstad igen efter jobbet dagen efter;) I Väderstad var det full rulle;)
V tog ju sitt första steg den 18/7 men det gör hon bara när vi ställer henne upp, hon kan ej resa sig själv än utan stöd.. Hon har varit snäll och hjälpt sin far med att plocka u diskmaskinen:) hihi..

 filurar..

Ute och går med pappa...

    
Det är såå skönt att ha trädgård så man bara kan gå ut och vara ute... det ska vi skaffa när vi kommer hem från Thailand!!!;) Annars har det inte hänt så mycket, jag jobbar och står i.
Nu ska jag och älsklingen ha en lite mys-film-kväll vi ska se snabba cash..
Ha en bra kväll...


Kommentarer
Postat av: marina

sötnosen...duktig hon är! de börjar ju bli så stora nu våra små bebisar :) ses imorn! kraam

2010-07-22 @ 21:40:37
URL: http://marre10.blogspot.com
Postat av: lisa

tja, känns som 100 år sedan vi snackade....hur som helst så är de superkul att hon börjat gå, tiden går fort! snart springer hon och då jäklar får man ha joggingskorna på:)

hur känns de att jobba då??

puss o kram

Postat av: Anna & Melody

Ååååh börjar hon gå nu - stora flickan juh :=) Snart kommer hon springa runt och då får du fullt upp med att försöka hinna med och hålla koll på allt bus hon hittar på hihi

Ja du, det där med sommarstuga är dyrt som tusan. Det kostar ju nästan lika myckt att köpa ett sommarhus som det gör att köpa en riktig villa. Jäkligt trist är det :(

Jag tror jag följr med er till Thailand. Är sååå avundsjuk!!!

Du kommer väl att blogga när ni är borta också va så att man kan hålla kontakten?

Vore roligt att läsa om hur ni har det där nere sen.

Ha en fin helg nu.

Kram kram

2010-07-23 @ 13:12:45
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Mellansyrran

Vad duktig hon är!!! Skönt med hus och tomt, njut av den möjligheten ett tag. Vi hörs. Puss

2010-07-23 @ 21:08:16
Postat av: Iza

Ja, usch vad stor hon börjar bli! Jag tycker att ni kan skaffa hus i Norrköping!!!!

2010-07-23 @ 22:07:32
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0