Veckan i Uppsala

Vet att det var längesen jag uppdaterade, men här kommer en uppdatering från veckan i uppsala fram tills nu. Vi har tyvärr inget internet hemma... alltele har verkligen ställt till det.. så jag passar på att låna datorn nu när jag är hemma hos Peters päron:)

Helgen i Uppsala började med bröllop:








Det var ett underbart bröllop och en super rolig bröllopsfest!!

Dagen efter var det kalas:






Träff med Sofia och barnen i parken:
 kollar på djur

 V och Sofias äldsta dotter Cornelia




Nickis:







 en som verkligen gillade leklandet♥



Sen var det parken igen på barnensdag.. det var ponnyridning ocg ansiktsmålning, lotterier och band som spelades.. vi var några som träffades där och hade det super trevligt!! Har tyvärr inga kort från denna dag:(

Parken igen träffade Gennet med son plus andra bekanta




 fullifan;) Liam hade blivit såå stor.. sötis!

Det var en jätte trevlig vecka i Uppsala så härligt att få umgås med nära och kära♥
Hann träffa de jag ville träffa... dock inte Lina men nästa gång jag är i Uppsala så har vi redan bokat träff;)
Nu ska jag åka och jobba snart..
så det får bli uppdatering på resten en annan gång!!


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ser ut som att ni haft det bra! :-)



Ja namn har vi klurat på och det som känns bäst och är mest poppis för oss just nu är KEVIN! Har alltid sagt att om jag nån gång får en pojke så ska han heta så. Får se om han ser ut som en KEVIN då! ler



ha en fin dag! kram

2010-07-20 @ 11:50:20
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Nickolai's mamma

Tack så mycket! Den där tårtan ser riktigt god ut ;)

2010-07-20 @ 12:14:34
URL: http://mybabiesandi.blogg.se/
Postat av: Fröken M

åh vilka vackra bilder ! Ni verkar ha haft härliga dagar =)

2010-07-20 @ 13:46:11
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Ja verkligen. Tiden bara flyger fram.

2010-07-20 @ 14:52:08
URL: http://emmelih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0