Fint väder=)

Idag har det varit super fint väder. Idag har vi fikat med Marina och Alicia, men först tog vi en sväng på stan. Jag köpte en midsommar klänning till Vera:) Kommer att bli så fin. Sen gick vi till espresso house för en kaffe och Vera fick mat. Alicia hade somnat så gott. Det var mycket trevligt att träffa dem, känns som om det var länge sen. Men det var mycket trevligt att få snacka lite skit, som vi alltid gör;)
När vi kom hem efter stan sov Vera i vagnen och jag passade på att sätta mig på balkongen i solen.. måste få bort de vita sträcken till nästa lördag;)
Det var så skönt att sitta där.. somnade nästan.
När V sen vaknade var det bara att sätta i gång med allt som ska göras. Det vill säga lagas mat, tvättas eller sortera tvätten och diska..

Vera hjälpte till att sortera tvätten.
 (hmm i vilken hög ska den rosa tröjan...)



Peter har sen varit i tvättstugan och tvättat.. han är så duktig min karl...
Nu är det fotboll. Gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0