fredag!!

Nu sitter jag hos Peters päron och skriver, passar på att sitta vid datorn när min sessa sover, vågar inte lämna rummet och henne obevakad när hon ligger i en "vanlig" säng. Tur jag har att datorn är i samma rum!! För igår när jag diskade och hon låg och sov i våran säng, kröp hon ju ur.. jag hör ett dunk och direkt efter ett gall skrik:( sprang dit och lyfte upp henne... hela jag skakade.. mitt ♥ då.. Man blir såå skärrad.. Skrek /grät bara en liten stund, det gick över ganska fort, hon blev nog mer chockad och rädd än det gjorde ont. Så nu kommer vi inte lämna henne sovandes i vår säng längre!!!

Sen glömde jag berätta vad som hände den natten, alltså igår natt.. Vi har ju en hylla över sängen, där vi har diverse saker, böcker, ljusstakar och en vas med en blomma i (fin plast). Jag har precis lyft över V till vår säng, pga hennes oroliga sömn.. Tror att det bara gick några min efter det då rasar vasen plus några ljusstakar ned i sänge, brevid mig sån tur var.. inte långt i från mitt huvud. Skräck.. tänk om det landat på mig eller ännu värre på Vera.. Det var en bok som ramlat på den som gjorde att det rasa..Brukar annars ligga på den platsen. Nu låg P mycket åt vänster och V ganska nära och jag nära henne.. Snacka om att jag vaknade av en chock, jag trodde först att de var hennes mobil som sitter fast i hennes säng som ramlat på nåt vis.. man får för sig lustiga ideer när man sover.. efter den händelsen hade jag svårt att somna om. Hade inte varit så kul att få en glasvas spräckt i huvudet, och sen att det skulle stänkt på V.. tankarna snurrade om man säger så.. usch och fy.. nu till nåt roligare..
Vi var till Parken igår och träffade Elliot och Linda, det var mycket trevligt, först fick baranen gunga sen gick vi och satte oss på en filt i skuggan och barnen fick leka.. som sagt det var mycket trevligt, det får vi göra om snart igen;)
Efter det var det utbildning på jobbet.. sen blev det en snabb runda på ikano med marina och när jag skriver snabb runda menar jag verkligen snabb runda.. hihi.. blev ett par sandaler åt mig och en hel mjukisdräkt åt Marina...
I kväll ska vi till vänner och grilla så jag har bara en fråga VAR TOG DET FINA GRILLVÄDRET VÄGEN??

ha en bra fredag.

 


Kommentarer
Postat av: häxan



Ja inte är det i Uppsala här regnar och blåser det Ha en trevlig kväll Puss kram

2010-06-18 @ 11:51:35
Postat av: Anna - Gravid ♥

Tack!



Vilken gårdag! hoppas denna dag varit bättre och mindre "olycksdrabbad".



Ja i detta väder gör det faktiskt inte så mycket..sen har jag ju lång ledighet att se fram emot som underlättar.. :-)



Hoppas ni får till en trevlig grillning, trots kasst väder!



kram

2010-06-18 @ 19:16:21
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Mellansyrran

ajdå, lilla Vera, jag sa ju att hon kommer krypa ur;) vilken tur att det gick bra och att hon inte skrapade upp näsan;)

Hoppas vädret blev finare hos er till kvällningen som här, så ni får en trevlig grill kväll.

puss på er

2010-06-18 @ 21:30:40
Postat av: Anna - Gravid ♥

Men fy! Hoppas verkligen att det inte hänt nåt allvarligt!



Kram (och ha en bra dag!)

2010-06-19 @ 06:17:31
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Marina

Aldrig kul när de händer saker men hon är en tuff tjej den där Vera! Skönt att allt gick bra iaf! Hoppas ni haft det bra i väderstad :)fick du lite sol sen? pössss

2010-06-19 @ 10:46:55
URL: http://marre10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0