Haft fullt upp!!

I går var hela dagen fullbokad. Hade en lugn förmiddag, men kl 13 var det "mammaträff" vi träffades vi mammor och barn i trädgårds föreningen. Super trevligt och barnen fick "leka". Sen var det hem för att åka och stor handla inför midsommar. Var 15 pers jag, Catrin och Peter o Vera handlade för, men det gick jätte smidigt;) Vi har fått in snittsen;)
Idag var det en tidig morgon. Vi var på öppnaförskolan för midsommar firande, det var kul.. Vera gillade musik och dans och barn.. så det var en förmiddag med massor av stoj.

 Gillade fiolen och att någon spelade ett plus var det att det var Vs favvo låt!

 dans runt midsommarstången!

 Jag och V framför midsommarstången, som var en mini stång! Så söt!

 Oksana, Ivan, Vera och jag, framför midsommarstången. Svårt att få barnen att posera samtidigt. Barnen är ganska trötta efter dansen, fast de piggnade till rätt snabbt för det vankades lek inne!!

Var jag tvugen att åka till systemet efter öppna och det var massor av oilk där! Men det gick smidigt. Vera somnade direkt när jag satte henne i bilen efter öppna och sov ända tills vi kom hem och ett bra tag efter. Så jag kunde handla med tösen sovande, och då bökade jag med henne in och ut ur bilen ett antal gånger. Sötisen, då är man trött!

Sen i kväll har Johnte och Emma varit här och vi har kollat fotboll! Nu är jag super trött och ska hoppa i säng!

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


Kommentarer
Postat av: Anna & Melody

Ååh så söt hon är då :=)

Vad gulligt med en liten stång till de små hihi

Har ni haft en bra midsommar?

Kramen

2010-06-26 @ 18:30:00
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Sandra- Nickolai's mami

Vad lika ni är!

2010-07-06 @ 12:08:41
URL: http://mybabiesandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0