Lördag kväll...

Nu ska jag berätta om vår kväll vi var med om igår.. som ni alla visste skulle vi ju till vänner och grilla, och här hemma hos oss hade vi några som precis gått och lagt sig för att ladda inför vättern rundan. Vi skulle smyga ut, så jag sätter ned V för att sätta på mig jackan.. (hallen vår är mörk) Precis när jag fått på mig jackan hör jag en dunk och sen ett gallskrik.. då har ungen försökt ställa sig mot skohyllan (stor av trä) ( som hon gjort många gånger förr, dock aldrig i mörker) och tappat greppet eller nåt, jag såg ju ej. Hon slog i allafall i huvudet.. och jag tog upp henne och gick ut i trapphuset och försökte trösta/ tysta henne.. och det gick över ganska fort, peter kommer med snabbt, för vi ska ju åka vår skjuts hade kommit. Då kollar vi på pannan och det har blivit världens bula typ en halv golf boll och den började att bli blå.. stackarn.. måste ramlat så olyckligt... och då blev jag as nojjig och ringde givetvis mamma.. Vi gick ut till bilen och eftersom vi var på väg bort hade vi inget kallt att lägga om, men vi var ju ute och körde så vi tog vägen förbi sjukhuset för att vara på den säkra sidan.. just för det blev så stort och blått fort, man blev ju skrämd. Men de sa att det inte var någon fara så länge hon var pigg och inte mådde dåligt, och pigg var hon.. så det var ingen fara med henne.. men oj så hon ser ut. Idag har det dock gått ned, och det börjar redan bli lite gult...
Grillningen och middagen var super god och det var riktigt trevligt. Dock var inte Nike uppe så henne fick vi inte träffa, får ta det nästa gång. Måstes göras om snart igen. Tack för en trevlig kväll.

Idag fick jag faktiskt sov morgon.. såå skönt. Sen tog vi en sväng till stan. Blev en pyjamas och strumpor till V men inget till oss. Vädret har varit så varierande idag. När vi kom hem grillade jag och P korv. gött. Sen tittade jag faktiskt på BRÖLLOPET ville se allas kläder sen blev jag fast vid tv och såg hela cermonin med;) Det var fint.
Efter det gick vi (jag, V och Tyzon) och mötte IZA som kom idag;) Peter ska festa idag! Jag och Iza grillade nu på kvällen.. det var as gott.. så kul att hon är här.. även hon är lite databeroende;)

                             
                           så ser hon ut i pannan nu, syns ganska dåligt på bild, var svårt att ta kort på! 
Ha en bra en lördag!!



Idag

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Stackars! Tur att det gick bra!



Visst var det fint? man blev allt lite tårögd av att se deras lycka! :-)

2010-06-20 @ 12:24:12
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Sofie

Aj aj, stackars liten :/ Skönt att det gick bra och att hon mår bra iallafall :)



Vet inte om jag svarade på din kommentar så jag gör det nu.. (igen?) .. snurrig :P

Angående VM.. Här hemma tittar vi på så många matcher vi kan.. eller iallafall min man. Jag tycker också att det är kul men känner inte att jag måste se allt. Idag spelar Brasilien, hoppas vi får se dem spela fotboll på sitt sätt idag, som bara de kan :)

2010-06-20 @ 17:30:50
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Emma -Andy-Noah-Nike

Va skönt att hon mår bra lilla sessan! Noah blev ledsen att hans kompis inte va kvar när han vaknade på morgonen... hihi.

Massa kramar till er!

2010-06-20 @ 20:27:27
Postat av: Juwligast



Hej!

Just nu är jag i stort behov av hjälp, din hjälp. Det är nämnligen så att jag är med i en fototävling där jag är en av finalisterna. Och jag behöver röster. Din röst! Det skulle verkligen vara jättegulligt av dig om du gick in på den här länken http://jenniifer.webblogg.se/2010/june/beslutsangest.html#comment och skrev i kommentatorsfältet nummer 3, det numret på den bilden jag har tagit, det tar inte lång tid och jag skulle bli jätteglad verkligen!

Kram på dig :)



2010-06-20 @ 23:55:03
URL: http://juwlig.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja precis man får göra det! :-)



Hoppas dagen din blir bra! kramen

2010-06-21 @ 10:03:16
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Marina

Skönt att hon mår bra lillsöt <3 puss o kraam

2010-06-21 @ 10:15:55
URL: http://marre10.blogspot.com
Postat av: Iza

Ha..ha..ha.. ;) vem är det som är datorberoende?? :P Du :D

2010-06-21 @ 13:24:37
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

God kväll pinglan.Söt bild..Lätt hänt det där med de trillar och slår sig..I fredags så satt Wille själva men sen trillade han fram o slog sig jätte och fick en lätt bula i pannan..det är sånt som kan hända när man minst anar det..

Hoppas att allt är bra med er denna sommar dag som det är här..William har en tand som har sprukigt i genom o har nr 2 på gång..så han är smått små gnällig då coh då o man ser att han har ont i tandkötten..stakas kille.Ha en skön sommar kväll.kram kram

2010-06-21 @ 16:42:28
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0