lugn och ro..

Nu sover min ängel och min karl är på innebandy match. Tyzon och jag sitter i soffan han sover och jag har tv:n på och datorn i knät.. på tv:n är det fotboll:)
Blev inget öppna för oss idag.. Vera var helt slut.. Hon måste lekt massor hos barnvakterna!! hihi.. Sen efter sovning och sen den sena lunchen var det full rulle igen;) Massa lek och bus.. Sen vilade hon óch jag en stund till tills P kom hem, då var det middagsdags.. gött. Sen åkte P i väg på innebandyn och Vera badade. Läggningen gick smidigt idag.. (har ju inte direkt gjort det på sistone pga hon vill ej sova) men vi gick och lade oss 20.00 nu och 20.15 sov hon.. så skönt..
Skönt med lite ensam tid, då diskade jag och nu är det soffläge en stund innan jag ska sova..

               



               


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Va bra! :-)



Härligt att ni haft en bra dag!



kram

2010-06-14 @ 22:04:47
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: gammelmormor



Vera står ju nästan själv nu vad duktig hon är.

Grattis på 9månadersdagen.

Puss kram

2010-06-15 @ 07:52:53
Postat av: mamma mindy

God middag vännen..Härliga bilder på sessan..Hoppas att du får en skön tisdag.kram kram

2010-06-15 @ 12:39:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sofie

Stora tjejen :) så söt så söt!



Sv: Nä, träningen har jag inte kommit igång med alls :/ Var iväg en gång för flera veckor sen, sen har det inte blivit mer..

2010-06-15 @ 21:29:52
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0