måndag.

Förmiddagen våran var lugn.. för Vera valde att vi skulle vakna innan 5 i morse och höll mig och Peter vakna.. genom bökande. När Peter sen gick upp för att gå till jobbet så gick vi också upp Vid ca 10 gick vi ut på promenad med Tyzon och V slocknade i vagnen, men när vi sen kom hem sov hon dåligt i vagnen.. så jag tog henne till vår säng och lade henne och lade mig själv brevid så att hon skulle somna om.. och det gjorde hon och även jag... vi vaknade kl 12.. det var såå skönt att få sova lite. När vi vaknade var det ju lunch dags.. och sen gick vi till öppna. Jag och Vera gick dit själva. Oksana och Ivan skulle bli sena.. De kom ca en halvtimme efter oss och med var oxå Ivans pappa Crister. Kul. Peter ringer mig när jag är där, och han kommer förbi med. jätte kul. Han hann vara med på halva sångstunden:) Peter hade varit på invaliditetstest för sitt knä. Ortopeden tycker inte att Peter ska springa nåt mer, så cykling och simmning var det han fick hålla på med nu. Stackarn.. ingen mer innebandy:( inget springa på stranden i Thailand.. Måste vara så jobbigt att inte få springa. Vi 6 var de sista att lämna öppna.. tror våra karlar tyckte det var skoj där;)

Sen var det bara jag och Oksana som gick hem med sovande barn, för Peter hade bilen, (men ingen bilbarnstol:() och Crister åkte med honom. Sen var det bara hem, ta en macka, sen på väg på träning i trädgårdsföreningen, friskis och svettis har ju ute pass på sommaren. Oksana brukar gå och idag fick hon med mig med;) skoj. det var faktiskt ganska mycket folk. Det kommer jag att gå på flera gånger.
Till middag blev det varma mackor... mumma. Sen har alla duschat (inte tillsammans). Jag duschade först. Sen duschade Peter och Vera, och sen jag igen.. Jo för jag tog Vera och skulle torka henne, då kissar hon på mig, sen kommer världens smile... ibland undrar man om hon gör det med flit;) haha.
Nu sover hon och Peter i soffan till fotbollen. Jag ska nog gå och skära upp lite melon till mig.


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja gör det vet ja! Man blir glad bara av att skriva dom!



Hoppas melonen smakar! Här ska vi äta jordgubbar! :-)



kram

2010-06-21 @ 21:11:44
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: J o s e f i n e - mamma till Filippa

Hej. Dom såldes tillsammans men man kan ha dom var för sig sedan om man vill. :)

2010-06-22 @ 06:45:53
URL: http://kwamrak.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Godmorgon..Känner igen det där att vissa morgona kan börjar vid 05 tiden..kan vara smått mysigt för det är så lungt o stilla ute som inne..Ha en skön sommar dag.kram kram

2010-06-22 @ 08:50:39
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Ni sov nästan mera än jag Kram

2010-06-22 @ 09:19:04
Postat av: Anna - Gravid ♥

Mmm Jordgubbar är faktiskt snäppet godare! :-)

2010-06-22 @ 10:10:11
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter som ni hade riktigt roligt på öppna =) Skulle oxå vilja få med mig T dit nångång så han "vågar" gå dit själv sen när han ska vara hemma! Får tjata lite på honom ;)

Det gick bra igår och om du tänker efter så vet du säkert vad det är imorn ;)

Men stackars Peter!! Men kommer det aldrig bli bra? eller ska han bara inte springa nu på ett tag?

kramis

2010-06-22 @ 14:54:03
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Tova

Mm, gott med melon!!

Och Friskis och Svettis är ju skitbra, har dock aldrigt testat deras ute-pass. Får nog ta och göra det snart ;)

Kramar

2010-06-22 @ 18:17:32
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0