Skulle ha varit dåligt väder..

Idag har det varit helt ok väder, inte för varmt, men ändå varmt.. klänning väder:)
Idag har jag fixat lite. Först sade jag upp våran lägenhet! Och i och med det förlorade vi flera års poängsamlande för tydligen försvinner alla ködagar när man säger upp lägenheten, och man är tvungen att ställa sig i kö igen! SÄGER BARA FY FAAN STÅNGÅSTADEN!!! VAR ÄR DET FÖR JÄVLA SKIT!! Ok om man tar en ny lägenhet, då försvinner poängen, men inte om man säger upp sin, och tänker skaffa en ny hos dem. MEN INTE LÄNGRE!! DE HAR FÖRLORAT ÄNNU EN KUND!!!

Efter det åkte jag och handlade, behövdes, vårat kylskåp var tomt!! På eftermiddagen mötte jag och V upp Peter på stan för att fixa min klänning och lite annat!

V har blivit lite förkyld / snorig igen och har lite feber... nu vet man ju aldrig om det är för att hon är sjuk eller om det är någon ny tand på G, hon är oxå lite mer gnällig än vanligt!
Hon somnade i min famn sen, efter vällingen, som hon åt upp all, för det brukar hon inte göra annars♥ Snuttan.


Sådan mor sådan dotter♥
Hon sitter nästan alltid som jag med benen när vi slappar i soffan ihop.



Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja visst är dom fina! :-)



Ja..jag antar att det känns lite extra jobbigt nu bara för att jag vet att ledigheten är så nära...



Kramen

2010-06-30 @ 23:22:05
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Godmorgon söta..Varför har du sagt upp din lägenhet..HAr ni hittat större eller? Hoppas att du får en skön sommar dag..Gårdagen var riktigt skönt väder när solen inte var uppe ständigt..kan behövas såna dagar med.

Söt bild på era ben :) Ni får ha en skön sommar dag.kram kram

2010-07-01 @ 08:13:36
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det var jättesöta kläder, jag är nöjd med mina fynd :) Man måste passa på när det är rea och billigt :)

Vad tråkit det där med lägenheten. Varför har dom sånt korkat system kan man ju undra...

Jag fortsätter kämpa på med amningen. Jag ammar henne först, och om hon fortfarande verkar hungrig så får hon ersättning (3-4 gånger per dag) efteråt på dagarna. På nätterna helammar jag henne...

Vi gick över från Sempers magdroppar till minifom för nån vecka sedan och jag tycker att det börjar bli bättre nu... Visst, hon är förstoppad emellanåt och det kan gå ett par dagar utan att hon bajsar, men det är ju också normalt och på grund av ersättningen. Men i övrigt verkar henne mage mycket bättre. Hon ligger inte och gallskriker i timmar som hon gjort förut... Så vi håller tummarna nu för att det håller i sig!

Hur gå det för er med alla förberedelser inför Thailand då? Hur tror ni Vera kommer att reagera på omställningen? Hon kommer säkert att älska det - hon som gillar att bada och allt :)

När var det ni skulle åka?

Kram

2010-07-01 @ 10:31:48
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej gumman!!

Jag håller med att stångåstaden e asdåliga när det gäller deras kösystem :( vi blev oxå av med alla våra fast iofs hade Tobbe varit smart o själv reggat sig så vi har fortfarande hans poäng om vi skulle vilja flytta tillbaka till dom. Så jäkla synd att dom äger nästan mer än halva stan här!!

Men ni kan ju överta våran när ni kommer tillbaka för då lär vi väl behöva en större ;) hehe

Hoppas allt e br! Kramisar

2010-07-01 @ 22:43:52
URL: http://brincken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0