söndagen är här..

Fredag var en härlig dag... var ned på stan och tog en kaffe med Catrin, sen gick vi till trädgårdsföreningen och satt där. Vid tre mötte vi upp Peter tog en sväng på stan var ju matstånd där, typ allvärldens mat.. älskar att titta på sånt. På väg hem gick vi förbi en mataffär, V fick en banan som avnjöts i parken sen. Vi handlade mat tills kvällen. Grillat stod på schemat. G och Catrin grillade med oss.
 
Sen blev det en film...
Skulle egentligen åkt till min älskade syster i Norrköping och titta på bal, men sen var det så att jag bara skulle få se henne innan när de tog kort, så kände att det inte var så kul att sitta och köra dit (packa in ungar och hundar i bilen) för sen se henne en kort stund och sen åka igen..
Fast ångrar lite att jag inte åkte ändå...
Igår jobbade jag (trots lite halsont och förkylning) sen var det kalas hemma hos Stefan, Emma och Måns.. Stefan fyllde fredag. Där blev det god mat (och efterrätt för dem så äter det.)
Så det var fullt ös igår. Peter åkte till sin mamma och pappa medans jag jobbade. Vera fick bada i poolen. Hon älskar verkligen att bada. V har sovit dåligt de här nätterna eller kanske inte sovit så dåligt, men hon har vägrat att lägga sig och sova, ska bara sätta sig upp och sen klättra.. de här nätterna har hon somnat sent.. och igår inte förrän vi gick och lade oss... Vaknade några gången i natt.. en gång vi 4 någongång skulle jag tro då hon började böka en massa så det fick peter ta och sen  en gång vaknade jag av att V sitter upp i sängen och lutar sig mot mig och sover.. sötisen♥ Lade henne sen igen och det gick bra. Det var vid halv 6.. sen sov vi till 8 skönt med sovmorgon..
Idag är det jobb som står på schemat. Hoppas det blir mycket folk;)
Har dock fortfarande lite ont i halsen.. fasen jäkla förkylning som ej vill ge med sig!!!
Nu ska jag snart cykla i väg....
Ha en super bra söndag.




Kommentarer
Postat av: Tova

Verkar som ni haft en härlig helg!



sv; jo SATC-filmen var helt okej, alltid lika mysigt att kliva in i den där världen liksom, även om det kanske inte vara ett "film-mästerverk" ;)

skoj att gå på bio också, bara komma iväg från mamma-livet en liiten stund ;)

2010-06-06 @ 22:04:45
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0