torsdag

Igår var en softar dag.. jag var helt slut så när Vera vilade så vilade jag. Det behövdes jag var såå trött. Vi var även en sväng till parken där vi mötte Camilla och Albert, vi satt och njöt av det fina vädret.
Idag hade jag tänkt att handla på förmiddagen.. fast det blir nog inte av;) jo, fast bara snabbt.. annars var det stor handling.
Sen efter lunch ska vi till trädgårdsföreningen där vi ska möta upp Linda och elliot för en playdate.. ska bli skoj.
Efter det ska jag förbi jobbet en sväng, sen beger vi oss till Peters föräldrar där vi ska sova i natt. Matte och hans kusin kommer hit i kväll, de ska cykla Vättern så de ska sova här och då tycker jag att de ska få lite lugn och ro och sova ut, så vi åker till landet;) Hoppas på fint väder så kan jag sola:)
Nu ska jag göra mig klar för dagen.. Ha en underbar torsdag!!


älskar att pyssla i gräset


Kommentarer
Postat av: gammelmormor



En blomma bland blommor kram

2010-06-17 @ 17:46:53
Postat av: Anna-Gravid

ja i samma sekund som jag skrev det där tänkte jag "Oh shit, det här kommer jag få äta upp" .. haha!



Hoppas dagen din varit bra! kramen

2010-06-17 @ 23:00:24
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Godmorgon söta..Söt bild..Hoppas att du får en skön fredag.kram kram

2010-06-18 @ 11:34:02
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0