Veckan!!

Min syrra med son kom hit i onsdags<3 Jätte kul..
 Vera och Rasmus har lekt som bara den♥
Torsdagen var det student på agendan. IZA tog studenten!! Först höll vi inte på komma dit med skylten.. vi var väl lite sena hemmifrån.. sen vägarbeten på e4.. kasta sig ur bilen när vi väl var framme.. kuta till utspringningsplatsen.. höll på att slå ihjäl mig på termosen som ramlade ut.. phuu vi hann!! Emmy och Rasmus hann med;P
Sen en sväng hem till Iza för att kolla hennes lägenhet och öppning av presenter..
Hittade inte till restaurangen vi hade bokat, så gick hur långt som helst fast det bara skulle ta "5 min".vart väl lite sena dit... Väl där halkar Ruth på deras hala golv, sån tur att hon inte har benskörhet! sen var det riktigt segt kött för vissa.. fick vänta på ny mat.. Min mat var super god... mätt blev man..
Man kan säga att det var en oförglömlig dag!!!













Tänk att det var 9 ÅR sen jag tog studenten!!! NIO ÅR... vart har tiden tagit vägen.. den har flugit förbi.

Kom hem sen i skaplig tid, och vi hann åka innan regnet kom;) Iza hade lite bråttom, det var ju dags för fest!!
Fredagen slappade vi mest.. Det enda vi gjorde var att åka och handla.. Emmy och jag gjorde egen sushi till middag.. det var gott, men det kan bli bättre vilket det blir nästa gång;) för nu vet vi hur vi ska göra.. hihi
Igår åkte Rasmus och Emmy hem:( Ville ha dem här längre.. Jag kommer nog ta en sväng till Uppsala!! (om jag blir sponsrad;) Vill för jag saknar dem där hemma!!

 
Efter middagen spenderades hos Catrin och Gustav! Catrin hade examens mottagning.. Hon tog examen i tors.. så det var öppethus i går. Vera var på strålande humör när vi var där.. och charmade alla där.. hon var runt och satt hos alla..
När vi kom hem sen var vi helt slut.. men fotbollen kollade vi självklart på;)


Kommentarer
Postat av: Anna . Gravid♥

För mig är det 8 år sen jag tog studenten. Tiden går galet fort!! :-O



Ja det är ju så himla roligt! :-)



Ryggen mår efter en god natts sömn lite bättre, som tur är!



Ha en fin dag! kramen

2010-06-13 @ 10:35:38
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: carolina

studenten ä så mysig, vi hade ingen att kika på i år dock :(

2010-06-13 @ 11:01:05
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Ja det var en student att minnas Jag hade tur att jag inte fastnade i polis razzian som dom hade strax före Uppsala det hade varit punkten över i.Puss

2010-06-13 @ 12:30:02
Postat av: Anna & Melody

Det svartvita kortet på kidsen var jättegulligt :) Vad stor Vera börjar bli!

Tack för tipset om miniform - kan nog vara värt att prova. Det vore ju guld värt om det skulle lindra lillpluttans magont. Tycker så synd om henne när hon ligger och skriker för att det gör så ont. Det är verkligen hjärtskärande :/

Miniform, är det receptfritt?

2010-06-13 @ 13:17:06
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Marina

Söta kusinerna är då!!! Och sjukt snygg bild på dig! HET morsa :) puss

2010-06-13 @ 17:31:09
URL: http://marre10.blogspot.com
Postat av: JennyB

Instämmer med Marina! Snygging där =) Du är jättefiiin =)

2010-06-13 @ 18:40:25
Postat av: fam. Andersson - Lindblad

fina bilder =) Vera börjar bli stora tjejen nu! det är sjukt vad tiden går fort.. Ja vi vann ett regnställ med fleece i.. det kommer säkert till användning så småningom :D Kram

2010-06-13 @ 21:23:40
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja det gäller verkligen att ta vara på varje minut! :-)



kram å natti!

2010-06-13 @ 21:54:27
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Mellansyrran

Tack söta ni för trevliga dagar! Jättekul att se att Vera och Rasmus uppskattar att umgås med varandra nu, nu när dom blivit lite äldre och klokare;) Kom hem i god tid igår (oja, hann kasta in Rasmus hos mormor, springa hem och byta kläder, sätta mig på cykeln och trampa som en tok mot jobbet i snorblåst!!, men jag hann i tid!!) Puss

2010-06-13 @ 22:06:14
Postat av: Mormor

Behöver du gå ned 2 kilo så får du komma till mig.

2010-06-14 @ 17:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0