Dags att slänga ut amningsbehån..

Haha. Märker nu att det är min (gamla) amningsbehå jag sitter i.. har ju slutat amma helt för en månad sen.. Vad gör dessa behår kvar i min låda.. De är INTE snygga.. men faktiskt ganska sköna.. Måste plocka bort dem.. men då återstår det att köpa nya underkläder... inte min favvoshopping:( Fast jag gillar att shoppa. Vi ha en skön men ändå snygg bh, det ska vara perfekt passform, var kan jag få tag i en sån?
Kollar på svenska hollywood fruar.. sen ska jag lägga mig och sova... har lite att göra i morgon;)


Kommentarer
Postat av: j

Hej, Om du vill ha en BH med perfekt passform tipsar jag om att gå till någon lite dyrare affär som twilfit eller triumph:)

2010-05-11 @ 14:22:12
URL: http://juliajnilseryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0