god morgon, god middag och god kväll...

Sammarfattar min dag idag såhär.. Idag har det varit en mysdag, har varit med min dotter och Tyzon. På förmiddagen tog vi först en promenad sen gick vi oss och satte oss på en filt i solen/skuggan och bara hade det bra. V fick även frukt ute.. det gillades.. Innan vi gick in, gick vi och gungade, det gillar hon verkligen. Hon tar fart "själv" oxå.. haha eller hon hjälper till med benen i farten och så ler hon stort:)
(Skulle lagt upp bilder från idag men hittar inte sladden) Sen när vi kom var det ett tag innan det var dags för lunch och V var trött så hon somna på mitt bröst och sov där ca 1 timme, det var sååå mysigt hon har inte sovit så sen hon var "liten" mys...
Glömde berätta att i går tog hon sina första krypsteg bara några steg och några gånger.. men sen lägger hon sig ned och ålar resten av biten..
Ålningen går nu mera väldigt fort;)
Ikväll har jag jobbat. Det gick bra, fast dock lite jobbigt pga min tjocka hals.. Nu har jag kurerat mig med en kopp te ska ta min andra kopp nu!! Tittar på eurovision contest semifinalen nu, Heja Sverige.. Jag laddar inför lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0