Helgen!

I helgen har jag varit i Uppsala på möhippa.. (kunde inte skriva nåt om den här för att den var hemlig och Carro som vi hade den för läser min blogg) Det var en riktigt lyckad tillställning... Först hämtade vi upp henne.. sen blev det en Islandshäst tur, blev nått uppdrag, picknick, sen middag och utgång.. fint väder hade vi oxå.. dagen kunde inte vart bättre.. men jag säger som lisa dagen gick alldeles för fort;)
Bilder har jag inga just nu.. för med min vanliga otur så var batteriet på min kamera utladdat.. (Det har aldrig hänt förut.) Jag ska få bilder av Lisa sen!!
Har varit slut idag fortfarande efter helgen, man är inte van att festa längre.. tar hårdare på mig än jag trodde!!

Har tränat i dag i allafall.. men orkade inte öppna förskolan, ska nog dit imorgon.. bara det vill sluta regna.

 jag kan äta själv!!

 där ser ni!!

Det är mycket roligare att äta själv än att någon annan matar en.. dessvärre tycker inte jag (Veras mamma) detsamma!!
Sen blev det bad med pappa.. det var jätte kul... Vera älskar verkligen att bada.. hon kommer att få det så bra i Thailand!

Testar soldräkten vi köpt!!
 Vi gör oss i redo för att åka! Vera vinkar hej till Thailand och hejdå Sverige!!
Nu ska jag kolla lite på tv och dricka lite vatten!!
Hr börjat en ny månad nu!! Inget godis och inge läsk!! (dock kanske bryter lite nästa måndag då jag ska gå på bio!)



Kommentarer
Postat av: gammelmormor



Hon är verkligen duktig våran lilla

prinsessa. Puss kram

2010-05-24 @ 21:54:54
Postat av: Sofie

Så kul med Möhippa :)



Jo då, jag vaknade lagom till Våra bästa år började ju.. så det fick jag se :)



Kram

2010-05-24 @ 21:59:09
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad roligt det lät med möhippa :)

En av mina barndomsvänner ska ha möhippa den 5/6. Jag har fått lov att tacka nej till att vara med :( Vet ju inte om jag ligger på BB då..eller om Skorpan ens kommit ut än! Men jag får gå på bröllopet i sommar sen i stället :)

När ska ni åka till Thailand? Vart ska ni? Åååh så avundsjuk jag blir! Vi skulle ha åkt ner dit i vinter, men vi måste ställa in det. Det funkar inte ekonomiskt sedan Tommy bytte jobb :( Så vi får försöka åka på någon kortare resa... Känns lite jobbigt. Koh Tao är ju mitt andra hemma och jag har extrem helängtan. Har inte varit ner sedan jag träffade T :/ Men får satsa på att komma iväg året därpå i stället...

2010-05-25 @ 07:35:36
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Kul med möhippa! :)



Nej inte alls lätt. Man är ju aningen för bekväm i soffan. Men ska ta tummen ur nu!

Kram

2010-05-25 @ 08:46:31
URL: http://emmelih.blogg.se/
Postat av: annki

2010-05-25 @ 10:24:27
URL: http://ankihansson.blogg.sr
Postat av: anki

Allt går bra :) men det är inte mycket tid man får åt att sitta framför datorn. Blir bara en massa med mys :) hihi



Ja amningen går än sålänge jätte bra :) Skönt det! Vill inte ge ersättning nu såhär tidigt. På nätterna är han jätte snäll och låter oss sova. Han säger till när han är hungrig och vill byta blöja och sen somnar han om :)



Kramar

2010-05-25 @ 10:26:48
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0