Lördag..

Min mamma kom igår.. trevligt!! Fast igår var vi borta hela dagen, men när vi kom hem var mamma hos oss, hon satt och slappa framför tv:n.  Idag tog vi en sväng till Ikano.. innan jag skulle jobba, P och jag kollade biljetter, och mamma gick en sväng med Vera. Vera sov, hon skriker för det mesta när mamma har henne;) (hon vill att mormor hennes ska vara här oftare) Mamma och jag var in en sväng på kicks och luktade på parfym.. känns som om man vill ha en ny vårfräch doft nu.. Sen tog vi en lunch och efter det var jag tvugen att kila till jobbet. Jag jobbade bara 3 timmar idag. Det var massor av folk på Ikano idag, men det är sånt väder. Mamma kom och hämtade mig sen när jag slutade, nice;)
Peter har åkt i väg i kväll och när jag sövt Vera köpte mamma och jag pizza, det blev kvällsmaten. Så nu ligger vi i varsin soffa och slappar.. men innan vi softar ned alldels för mycket så ska jag plocka henne ögonbryn..
Ha en härlig lördag kväll...


Kommentarer
Postat av: Marina

Mysigt med mamma på besök! Hoppas ni har det riktigt mysigt! Kram

2010-05-09 @ 07:45:29
URL: http://marre10.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad dåligt att dom inte ens brydde sig om att läsa ditt förlossningsbrev. Det SKA dom ju göra...

På grund av min förlossningsrädsa så finns det viktigaste redan inskrivet i min journal + att min BM har pratat med schefsbarnmorskan på förlossningen så att hon är fullt medveten om vår situation redan innan vi kommer.. Det känns tryggt!

Sen kan man aldrig förutse sin förlossning, men för mig r det otroligt viktigt att känna att jag har kontroll över de saker som jag KAN påverka... Resten blir som det blir. Det är bara att hopas på att det blir okej.

Hoppas du får en fin dag.

Kram

2010-05-09 @ 09:12:24
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: fam. Andersson - Lindblad

hehe ja men kan säga att det är 1000g värre att föda barn :) håller på med färgläggning nu så inte jätte mycket kvar! :) kram

2010-05-09 @ 20:54:07
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: fam. Andersson - Lindblad

hehe nja inte runt om armen riktigt.. jimmy har hittat en jätte fin havsbotten bild vi ska göra för att runda av och rama in den :)typ så det ser ut som att det verkligen är i vattnet...

ska väl tatuera in svea sen med :) ja det är lite farligt å ha en sambo som tatuerar ;) kram

2010-05-09 @ 22:16:17
URL: http://jimmylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0