måndag förmiddag..

Nu är måndagen här igen.. och nu börjar den här veckans alla bestyr.. hihi... Vera har sovit oroligt flera nätter..!?! Så jag är kanske inte är världens piggaste på dagarna längre.. men det funkar. Idag har vi hunnit med lite faktiskt trots att kl inte är 12 än.. Vi har varit ut på promenad a lá 45 min med tyzon, diskat, vikt in tvätt, diskat, tvättat en ny omgång.. och nu är lunchen på G!! Det blir lax och makaroner för mig och Vera idag.. Trodde inte att jag skulle hinna med nåt, för i morse när jag skulle klä på mig tog det super lång tid för att min kära lilla sessa envisas med att krypa/åla fram till vardagsrums bordet eller tvbänken och ställa sig upp.. så jag fick springa fram och tillbaka för att sätta henne en bit ifrån.. så jag skulle hinna få på mig kläder. Vill inte att hon ramlar bakåt och slår sig, fast det verkar som hon förstår att om jag ställer mig upp själv så måste jag hålla i mig.. men det kan hända att hon släpper.. det jag är rädd för är att hon slår i munnen där tänderna snart ska ploppa upp.
På eftermiddagen ska vi nog bara ta det lugnt, ta en sväng ut och gunga sen vila. Vi ska ju upp till öron idag med. Vera ska få sina hörapparater. Ska bli toppen. Peter får ta striden ikväll, med att hon ska ha kvar dem i öronen (om det blir en strid, det vill säga) för jag ska på bio med Catrin!! Så kul!! Vi ska se SATC 2.
Ha en bra måndag...


Kommentarer
Postat av: mamsen

Vera måste lära sig att sätta sig ner .Och det blir kanske med den hårda metoden innan hon lär sig .(hon kanske gör sig ila någon gång )

2010-05-31 @ 15:51:12
Postat av: Anonym

Jag vill också se satc2, mina polare är på den ikväll, men Matte är i Sundsvall så jag valde att vara hemma med lillen. Hoppas du får en trevlig kväll. Puss

2010-05-31 @ 20:16:10
Postat av: Mellansyrran

det var jag i förra inlägget;)

2010-05-31 @ 20:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0