måndag

Var och tränade i morse... men tog det väldigt lungt pga av min nacke/rygg som jag har haft väldigt ont i ca 1 vecka, vet ej varför. Men det är på bättrings väg. Så därför tränade jag.. Skulle egentligen ha gått på öppnaförskolan idag sen, men jag orkade verkligen inte, är helt slut.. förstår inte, så här slut brukar jag inte vara... men men.. När vi kom hem var det matdag för både mig och Vera. Vera fick fisk, hon brukar inte vara så förtjust i det, men nu slank det ned med väldig fart;)
Medans jag duschade fick Vera sitta i badrummet och titta på, men sen blev hon lite ledsen, så jag sa till henne att hon skulle få bada om en stund. Efter jag klätt på mig och hämtat ny och ren handduk åt Vera, satte jag igång vattnet åt henne, och lyfte upp henne ur stolen och tog av henne kläderna och hon var så glad.. när jag satte ned henne i vattnet riktigt lyste hon av lycka... Hon älskar verkligen att bada. Vi fick ju inte gå på simskolan i söndags, för under operationen skar de lite i trumhinnan på båda örnonen för att se om det fanns någon vätska där, men det fanns bara väldigt, väldigt lite på vä sida.. Så därför skulle vi vänta med att bada tills öronen läkt. ca 1-2 veckor.. i alla fall vänta med babysim.
Hon lekte så i vattnet och pratade och ville simma och stå och sitta och gå och stänka.. det var så kul att se.. hon verkligen älskar det. Satt där hela tiden så att hon inte skulle doppa huvudet. (eftersom hon inte får det en) Hon är såå fin tjejen min. När det sen var färdig badat satt hon och pratade med mig en stund, och var så glad. Nu har hon somnat, sover eftermiddag.. ( sovit ett bra tag nu)
Vi ska gå och möta Peter sen när han kommer hem från jobbet.
nu vaknade hon....

sitter med mig nu.. tänkte jag skulle visa den fina bodyn V fick av sin mormor när hon var här.
Bild från Lindex Shop Online.Lindex Shop Online - Body tycker den är så fin♥



Kommentarer
Postat av: mamma mina

God eftermiddag gumman.

Hoppas att allt är bra med er..Min älskar med att bada i badet när man kan spralla med fötterna.

Söt bodys med Ida på :) Har sätt att de har med Emil med på.

Ha en skön måndag kväll.kram kram

2010-05-10 @ 16:29:00
URL: http://blondis81blogg.se
Postat av: Sofie

Så mysigt med bad :) men i fredags tyckte Leon inte alls att det var kul :( han brukar njuta massor men då skrek han bara. Vet inte vad som var felet.



Jättesöt body :) Lindex har fått in en massa fina nu.. Man skulle kunna köpa hur många som helst ju.



Kramar

2010-05-10 @ 21:08:57
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0