nu är det match...

När jag kom hem från jobbet i går var Mackan här, så vi tog en sväng till sluss-caféet för en afterwork.. Det var gött och det var ett jätte mysigt ställe.. ligger dock på andra sidan stan så det var lite långt att traska, speciellt när vi skulle hem och Vera inte ville vara i vagnen. Så hon fick vara i bärselen en lång bit av vägen hem.. snacka om träning för mig:)
Sen gick jag hem till Camilla där vi drack lite vin och pratade, där var oxå Rebecca. Det blev ganska mycket bebis prat, fast det blir lätt så när alla har barn;) Kom väl hem vid 12.. då sov både Peter och Vera så sött.

Idag har vi varit på babysim och varit och handlat, det må jag säga var behövligt, för det var så tomt i vårt kylskåp att det ekade där... Till middag blev det hemma burgare.. såå gott. Vera fick mat som jag gjort, men det var ingen höjdare.. nötfärs, med potatis och morötter.. det var hon inte sugen på, Peter tyckte att det var gott efter att han tillsatt massa salt!
Har bokat biljetter till Sex in the city 2.. jag och Catrin ska gå och se den.... LÄNGTAR....
Nu är det match, Barca mot Valladolid:

                             
Här har vi ett Barca fan!! Hejja, Hejja.. ser bra ut än så länge..
Nu har stumpan min kommit på hur från liggande kommer upp till sittande, från sittande till liggande har hon kunnat ett bra tag.. fast hon mellan landar genom att stå på alla fyra först.. det är nåt nytt nästan varje dag nu.. det är så kul!!!
Nä, nu ska jag dricka saft och kolla på matchen..


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Tack! :) Ah okej, ja det är ett riktigt fint namn tycker jag.

2010-05-16 @ 20:27:03
URL: http://emmelih.blogg.se/
Postat av: mamma mina

Godmorgon gumman..Låter som en mysig helg som du har haft med vänner..Det blir oftast när man träffa vänner att man pratar om barn för det är det bästa man har...Hoppas att du har en skön måndag morgon..söt bild..hejade med på barca...kram kram kram

2010-05-17 @ 09:06:28
URL: http://blondis81blogg.se
Postat av: Anna

Efter många om och men så släppte förvärkarna. Jag tror i alla fall att det var förvärkar. Så svårt att veta hur det ska kännas.. :/

Och idag mår jag precis som vanligt. Så ingen bebis tycks vara på utgång än på ett tag :/

Hur är det med dig?

Vad gullig hon är eran lilla fotbollstjej hihi

2010-05-17 @ 13:04:17
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Sv: Helt rätt. Var i Thailand, på Phuket, ett halvår.

Det gick jätte bra med Tuvalie. Var lite omställning i början men hon anpassade sig otroligt bra, så det var skönt :)

2010-05-17 @ 13:09:39
URL: http://emmelih.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad himla trevligt att jobba på Gina Tricot. Dom har så mycket fina kläder där. Får man bra personalrabatt då? Det är ju aldrig fel hihi

Jag jobbar (eller jobbade eftersom jag blev av med mitt jobb när försäkringskassan beslutade att dra in på personal hos min brukare) som personlig assistent. Står kvar där som vikarie och hoppar in när dom behöver lite extrapersonal eller om någon är sjuk...

2010-05-17 @ 13:15:05
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: A

sööt ;D

2010-05-17 @ 13:40:17
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Nej inge konstiga alls. Vad roligt! :) Har ni hyrt boende ännu eller?

Hon var ca 14 månader då vi for iväg. Hur gammal kommer Vera vara?

2010-05-17 @ 19:24:28
URL: http://emmelih.blogg.se/
Postat av: JennyB

jahapp...du stryker jag dig från vår lilla lista då =(

2010-05-17 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0