sen lunch,,

Jag har precis ätit lunch.. sent, men Vera sover fortfarande och inte ätit än.. ännu senare lunch blir det för henne. Hon brukar äta vi 12 annars. Vi har varit på ute öppnaförskolan i dag. Jag och Vera och Oksana och Ivan gick dit. Jag tycker att det är mysigt att vara på ute öppna faktiskt.. och Vera älskar det, gillar att plocka i gräset!!
I kväll ska jag fika med Linda.. ska bli kul.. ska bli kul att se hur mycket hon växt!!
Får se när Peter kommer hem idag... fått för mig att han ska jobba över idag.
Precis när jag kom innan för dörren kom regnet.. vilken tur vi har, för vi går ca 50 min för att komma till öppna förskolan. Hade inte varit så kul att traska i det.. i allafall inte utan gummistövlar och paraply..


Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh ska ni vara borta i ett halvår??? Gud vad underbart :) Det låter verkligen helt fantastiskt :)

Vad mysigt för er. Ska ni jobba något eller tar ni ut föräldraledigt?

Innan jag träffade T så hyrde jag hus i Thailand 3-4 månader varje vinter på Koh Tao (östkusten). Så jag har varit i Thailand en del. Dock inte på västkusten. Har varit i östra, södra och norra delarna...

Meningen var att jag skulle flytta ner permanent till Thailand...men då träffade jag Tommy och planerna blev lite annorlunda.

Ibland känns det lite jobbigt eftersom det är som ett andra hem för mig och jag har konstant "hemlängtan"... Och nu har jag inte ekonomisk möjlighet att åka ner på semester. Vi skulle ha åkt nu till vintern, men eftersom T bytte jobb så kommer vi inte att ha råd med det... Men året därpå SKA jag iväg. Kosta va det kosta vill :)

Men Koh lanta är väl perfekt ställe att åka till för er - har hört att det ska vara lite av en svennekoloni :) Svenska skolor och sånt...

Ni får det säkert toppen :)

2010-05-25 @ 13:57:26
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Tack!! :-)

2010-05-25 @ 15:55:33
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Får hålla tummarna att regnet försvinner. Vi har faktiskt inte haft uppehåll på hela dagen, tråkigt nog.

Hehe ja tur är att den inte har ben ;)

Kram.

2010-05-25 @ 16:43:08
URL: http://emmelih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0