tisdag

På väg till öppna:
                          väntar på att mamma ska klä på sig....
Årets första ute öppna förskola, det var skoj.. De har en grill, så man kan grilla om man vill.  Det blev grillad korv för mig och Hanna;) det är så gott, när man är ute sådär..
 Vera gillade att sitta i gräset!

 Vera gillar verkligen att plocka i gräset!!

 Måste kolla vad de andra barnen gör oxå;)

Efter korv grillningen var det sång, det var lite nya låtar som vi inte kunde... men det kommer.. går gärna på fler ute dagar... Vi hade tur med vädret, så när vi gick där ifrån började de mörka molnen komma.. Nu när jag kollar ut har det börjat regna... När vi kom hem var det lunch dags för Vera.. sen har hon och jag lekt hela eftermiddagen.. så nu sover hon.. sötisen. Började dammsuga, men då vaknade hon så det var bara att klappa lite på henne så somnade hon om, så då satte jag mig här i ställt.. (avskyr våran dammsugare!! den låter så mycket att man nästan får tinitus, plus att den inte är bra)
Så får göra det när V vaknar. Vad ska man göra för middag i dag då?
Funderar även på att köpa regnbyxor eller överdrags byxor till V.. är det nåt som behövs tro? Ska man gå på flera sånna här dagar som idag är det ju bra att ha... hmm.


Kommentarer
Postat av: gammelmormor



I regnbyxor kommer hon att likna moster Iza i samma ålder Kram

2010-05-04 @ 18:49:26
Postat av: fam. Andersson - Lindblad

Gör som vi har gjort plocka bort alla mattor så du kan ta en sån där grejjimojj inte mopp utan sån platt trasa under man klistrar på, skit smidigt och bara torka av golven, gör de typ varannan dag skit smidigt! :) Snygga skor Vera har, Svea har likadana :D hehe kram

2010-05-04 @ 20:34:46
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Iza

Kul att leka i gräset :)

2010-05-05 @ 19:01:15
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0