Torsdag kväll

Dagen till enda.. Idag blev det ingen babysång. Vi tog en sväng ned på stan med Camilla och Albert i ställt. Det blev en lunch och säng gick vi hemmåt och gick till en lekpark. Vera fick prova gunga för första gången, det gillades inte speciellt mycket det var roligare att sitta i sanden och sitta i gräset.. eller hon vill knappt sitta längre utan sträcker sig mot mig så att hon kan få stå upp..
Efter det gick vi hem, lekte lite sen gick vi och vilade, det slutade med att vi båda ligger och sover.. men jag vaknar ganska snart av att telefonen ringer.. Min närmsta vän Gennet från Norge ringde. Det var trevligt att prata med henne. Efter samtalet lade jag mig en stund till i sängen hos Vera.. sen skulle jag byta kanal på tv och då kom jag åt en knapp, så att jag råkade radera alla kanaler...IGEN.. fattar inget.
När Vera vaknade gick vi upp och lekte.. samtidigt som jag lagade mat. Peter hjälpte till när han kom hem;)
Det blev gott i alla fall.
I morgon blir det en full späckad dag. Först frukost fika med Ida, Marina och Alicia, sen ska jag hämta upp Peter på hans jobb, efter det tar vi en sväng förbi hans bror med familj. På kvällen blir det middag hos hans föräldrar. Vi ska hämta hem Tyzon i morgon med... lillen har varit borta i en vecka nu.. saknar han..
Nä, nu ska jag se lyxfällan..




Kommentarer
Postat av: fam. Andersson - Lindblad

hehe ja de funkar fint här hemma, i och med att hunden drar med sig blandade kompotter utifrån ;) Hoppas allt löser sig för lilla Vera!kram

2010-05-06 @ 21:18:22
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja badbyxor blev det. Det var inte meningen att jag skulle köpa det nu, men så kom jag ju över dom så billigt så då kunde jag inte låta bli :)

Hur är det med Vera nu? Lilltösen...!! Har tänkt på er efter sjukhusbesöket!

Hoppas ni får en fin dag.

Kram

2010-05-07 @ 08:32:58
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: mamma mina

Godmorgon gumman..

Det tränings hjulet är ett från The Stadium svårt att förklara vad det är..Ett hjul med handtag som man rullar fram och tillbax....Har träningsvärk än..hihihi..Förstår att det tar på krafterna när man är på sjukhus...vet själva hur det är...

Tiden går så söligt där..speciell när man är där med barnen..

Hoppas att din torsdag var en trevlig start tills kvällen...var en del som var inplanerat.Ha en skön fredag.kram kram

2010-05-07 @ 08:52:20
URL: http://blondis81blogg.se
Postat av: Marina

Hej min fina och tack för idag! Bilden i förra inlägget var riktigt fin <3 ALLT kommer bli bra med Veras nya "vänner"(hörapparat) lite rosa och bling bling så kommer alla barn vara avis på henne :) Det tror jag, som sagt, man ska inte göra så stor grej av det, det är bara att gilla läget och göra det så naturligt som möjligt för henne! Ha en bra helg nu! Puss & Kraam

2010-05-07 @ 22:04:22
URL: http://marre10.blogspot.com
Postat av: Linda

Japp på måndag kommer vi till öf! =) Måste ju passa på för onsdag vet ja inte om vi hinner för då måste vi ju packa klart o åka till min mamma o pappa med Elliot (flyget går jättetidigt på torsdag så..)..

Han kryper på rätt bra nu men sitter jag bredvid honom så vill han gärna stå mot mig ist..

Vi var oxå på stan i torsdags, men såg er inte =(

Hoppas ni får en bra helg så ses vi på måndag!

kramis

2010-05-08 @ 11:56:55
URL: http://brincken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0