bra bit på väg..

Nu ser mina blodvärden bra ut!!! Jippie, jag är "friskförklarad" men yrseln och illamåendet kan hålla i sig ett tag. Men jag hoppas det oxå går över snart.
I går kväll var vi ut och åt med grannarna på funky fish för att fira att jag är frisk. Alla andra tog en öl, men jag fick gott hålla mig till vatten!! Men snart blir det en singha. Den ska jag njuta av.
I dag på eftermiddagen tog vi en sväng till stranden och badade. Det var mer än två veckor sen jag var där, det var härligt... tyvärr börjar jag om på 0 när det gäller brännan, men det funkar det med... bara att gilla läget.
Riktigt härligt var det att äntligen få vara på stranden igen. Blev lite dizzy där ett tag, men jag fyller på ordentligt med vatten och då ska det inte vara någon fara.
Nu i kväll var vi moonwalk och åt middag, ett riktigt mysigt ställe. Dit vill jag flera gånger.
Jag vet inte om ni tänkt på det, men idag har vi även klippt Veras hår... första gången. Peter var frisör. Det blev jätte bra.
Nu ska vi kanske se lyxfällan.. om inte P är för trött, (han sover i soffan just nu)
Ha en bra fredag alle sammans!!

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Skönt att du är frisk igen!



o jag hade gjort vad som helst nästan för att byta med er, sol och värme, JA TACK!!!

2010-11-26 @ 16:13:22
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Liw

Hmm. lite skillnad mot sverige där det snöar typ överallt!

Vad modiga ni är som åker iväg så länge med en så ung tös. önskar min karl hade lite mer av den varan så jag kunde få bege mig iväg också ;-)



trevlig helg!

2010-11-26 @ 16:44:05
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Gennet

Hej hopp.

Skønt och se att du har det bættre. Skulle ønska jag var hos er, vi har -10 jævla grader och jag avskyr det.

Krya på dig søtnosen!

2010-11-26 @ 23:36:21
Postat av: Anna

Vad skönt att höra vännen!!! Låter som att du vart jättedålig :/ Hoppas ni får vara friska nu! Inte roligt att vara utomlands och vara så där sjuk :(

Har du orkat med skolan något då eller har du bara varit liggandes?



Här har vi haft Mellys Namngivningsfest nu i helgen. Blev inte riktigt som det var tänkt men det blev bra ändå :=) Skönt att det är gjort nu i alla fall. det var riktigt stressigt innan allt klaffade...

Hoppas ni haft en mysig första advent.

Kram på er

2010-11-29 @ 08:06:11
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Iza

Ja, tur att du är frisk. jag har tänkt på dig så mkt. men bra nu! :D <3 älskar dig. Snart,snart träffas vi!!

Och vad gör vera på bilden? :D haha

2010-11-29 @ 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0