Denguefeber..

Nu var det ett tag sen jag uppdatera, men det har sina anledningar. Jag fick och har denguefeber. Ni som ej vet var det är eller vill veta mer kan läsa om det här!
Det som nu återstår av sjukdomen är yrsel och illamående och lite utslag. Jag ska bara vila och dricka mycket vatten och någon konstig energidryck (inte speciellt god) men den ska drickas 3 ggr per dag. Och nu vill jag verkligen bli bra. Blev sjuk när Peters föräldrar var här. Inte så kul. Men vi hann testa stoppa ned fötterna hos fiskar.
det var riktigt intressant och jag kommer absolut göra det igen.
Sen som sagt insjuknade jag och nu eller för en vecka sen åkte Peters föräldrar hem.
Och jag har bara legat inne, nu är det super fint väder här och jag längtar tills jag får åka till stranden och sola och bada. Numera kommer jag bara ut när jag gör mitt dagliga besök hos läkaren. I morgon är det dags för blod prov igen, hoppas att värdena har stigit och att mitt blodtryck är uppe i normalt.
Jag kommer uppdatera igen när jag är frisk och känner att jag orkar skriva.
Nu ska jag återgå till att vila.
kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gumman då :( låter inge vidare hörru.. Hoppas du blir frisk snart så ni kan fortsätta njuta av eran underbara resa!!

Kram kram

2010-11-24 @ 18:27:17
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Helene

Krya på dej!!

2010-11-24 @ 20:22:02
Postat av: Nina

Hej, gud vad läskigt! Hoppas du mår bra snart! Här är d snöigt å superkallt å supermkt i skolan...så du behöver inte längta hem iaf :-) Krya på dig å vila ordentligt nu! har varit otroligt dålig på att koppla upp på skype men vilken tid är d mest troligt att du e där? Kramar

2010-11-24 @ 21:08:45
Postat av: Nina

Hej, gud vad läskigt! Hoppas du mår bra snart! Här är d snöigt å superkallt å supermkt i skolan...så du behöver inte längta hem iaf :-) Krya på dig å vila ordentligt nu! har varit otroligt dålig på att koppla upp på skype men vilken tid är d mest troligt att du e där? Kramar

2010-11-24 @ 21:09:27
Postat av: sandra

Tänkte klaga lite på dålig uppdatering men ska inte göra det =P Skönt att höra att du mår bättre i alla fall!

Härligt men fint väder nu med... här har det varit snöstorm i två dagar nu, med några minus grader. inte skönt alls =( Så vi har göttat in oss i soffan med nybakade lussekatter och kall mjölk =)

2010-11-24 @ 21:40:29
Postat av: sandra

Tänkte klaga lite på dålig uppdatering men ska inte göra det =P Skönt att höra att du mår bättre i alla fall!

Härligt men fint väder nu med... här har det varit snöstorm i två dagar nu, med några minus grader. inte skönt alls =( Så vi har göttat in oss i soffan med nybakade lussekatter och kall mjölk =)

2010-11-24 @ 21:41:03
Postat av: Mamma till William

Hej gumman.Inte skoj att du inte mår bra.Hoppas att du får den vården som du hade fått här hemma..Det där med fiska för fötterna vill jag testa nästa gång jag reser till Thailand..klart man kan göra det här hemma med men det är inte samma som där..Ha det så bra gumman och krya på dig.kram kram

2010-11-24 @ 22:14:57
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej Mickan! Kan du maila mig när du känner dig bättre så jag får din mailadress?Tänkte nämligen skriva lite vad jag haft för mig på sistone eftersom jag inte har skype än och karln bara jobbar så jag har inte kunnat säga till honom att fixa skype. Oteknisk som man är så kan jag tyvärr inte ladda hem det själv. Hälsa familjen! Kram Carro

2010-11-26 @ 14:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0