Elefant-tur

I dag har vi varit och ridit på elefanter eller vi har varit på en elefant-tur.
Det var trevligt, och Vera var super duktig hela färden, tror att hon tyckte det var lite spännande.
Peters föräldrar står och väntar på sin elefant.
nu åker vi..
ute i skogen..
kort taget från elefant-ryggen( Elefanten slängde upp kvisten själv.)
Kort taget från elefantens rygg (utan kvist);)
vägen
under turen, jag Vera och Peter!!
Peters föräldrar under turen.
här traskar elefanterna i lugnanro.
baby-elefanten
jag och Vera efter elefantridningen! Peters föräldrar är på väg att stiga av sin elefant!
Jag fick låna en bärsele av grannarna (jätte snällt, tack) och det funkade jätte bra, Vera fann sig i det och tyckte att det var skönt att sitta där och jag gillade att ha henne där för då hade jag båda mina händer fria;)
Våran elefant förare hoppade av och gick under turen så vi red nästan hela tiden själva, förutom när vi kom till vattnet för då hoppade han upp. Han fick hjälp av elefanten upp, han lyfte på benet så föraren kunde kliva upp.
Peter frågade honom varför han inte gick genom vattnet och då visade han med armen att det fanns ormar där, och vi spanade och spanade, men inte såg vi någon orm.
När vi sedan kom hem var det frukt stund. Vatten melon.
och mys med farmor♥
Middag åt vi på en restaurang på stranden, vi satt i en hydda, det var jätte mysigt! Sen blev det drinkar, fast inte för mig, jag drack en kokosnöt;) (jag äter ju antibiotika, så ingen alkohol för mig)
Till det stället går vi nog flera gånger.
Nu när Vera har somnat ska jag ha lite kvällsmys med min älskling♥
Ha en bra måndag kväll.

Kommentarer
Postat av: Mamma till William

Hej hjärtat.

Så mysiga bilder du delar med dig..Hoppas att det var en trevlig måndag med elefant ridning..Ha en skön kväl.kram kram

2010-11-08 @ 16:17:53
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Marina

Ser riktigt härligt ut :) hoppas det går bra hos läkaren imorn! med oss är det bara bra. kraam

2010-11-08 @ 17:44:45
URL: http://marre10.blogspot.com
Postat av: Fröken M

Åh va mysigt, jag är så avis på ert äventyr ! Här hemma börjar det bli riktigt kallt nu så vinterskruden åker på om man vill sticka ut näsan ! Ha det bäst !! kram

2010-11-08 @ 18:10:30
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Emmeli

Det är så himla mysigt att rida elefant tycker jag! :)

SV: Tack så mycket! Ja lite roligare än bara vitt säg.

Kram.

2010-11-08 @ 20:07:50
URL: http://emmelih.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Javisst är kofta underbar, absolut en ny favorit!

och ni ser ut att njuta av livet ordenligt, underbart fortsätt med det!

kramar

2010-11-10 @ 23:42:15
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0