Helgen

Nu har helgen gått, i fredags var vi till Saladan för shopping, det blev en del grejer, shorts till mig och Vera, solglas ögon till mig och Tobbe, Tofflor till tobbe och Aino, byxor och väska till Aino. Pinnar och två handdukar. Klädset med kjol och linne till Vera och linne till mig, sen blev det även klockor en till mig och en till Peter. Tror att jag fick med det mesta nu. Aino var i farten och är den värsta av oss alla när det gäller att pruta. ;)

Den dagen tog nog på Veras och mina krafter.. vi sov lördag förmiddag sen. Riktigt skönt. Sen under lördagen gjorde vi inget speciellt, vi hängde på Peters föräldrars hotell, tills kvällen då det blev Idolkväll (+tentafest kväll) för mig. Jag har haft ont i örat fredag och lördag under dagen,så på väg hem från P:s föräldrar stannar vi till hos dr Salarin för att kolla upp det, och mycket riktigt jag har åkt på en yttre öronhinneinflamation så det blev örondroppar och antibiotika för mig (fast den började jag med idag söndag) pga att det skulle vara Idolfest och man får inte dricka med antibiotika. Innan vi gick till Bajen för Idol blev det för drink hos våra grannar.
Vera och jag innan idol:
En tuff rock tjej:
Under Idol så gick strömmen så vi satt i mörker ca 45 min innan det startade igen... men så är det i Thailand:)
Efter idol åkte vi hem till våra grannar för karlarna tittade på hockey och vi tjejer satt framför datorn och snackade... det blev "för" mycket fest för mig igår.. så jag har varit helt förstörd i dag. Det var evigheter sen jag blev såhär dålig. Fy fasen.. men jag får skylla mig själv, är huvudet dumt får både kroppen och huvudet lida...
Idag har vi varit på Peters föräldrars hotell och hängt vid poolen plus att jag gick och vilade en stund inne hos dem:)
Nu på kvällen var vi in till Saladan igen, för lite mer shopping och middag, eftermiddagen var jag människa igen;) Vi åt på mr Seafood och jag, P och A delade på lite rätter, det var tigerräkor, andra räkor och red snapper(fisk) Det var gott. Tobbe åt en pepparstek.
Efter det var hemgång, och gissa om man är trött nu.
God natt!!

Kommentarer
Postat av: Britta Bloggar

Hoppas öronen kryar på sig!

2010-11-07 @ 19:34:32
URL: http://b
Postat av: Britta Bloggar

Oj blev fel på länken...

2010-11-07 @ 19:35:08
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Iza

Haha, ofta du blir bakis i din ålder. Jag har köpt nagellacken nu. Puss

2010-11-07 @ 19:39:24
Postat av: Marina

Vad fina ni är på kortet! Hoppas örat blir bra snart!!! Du får lära dig att pruta ordentligt av Aino nu ;) hade bäst vännen! kraam

2010-11-08 @ 08:28:22
URL: http://marre10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0